کد خبر: ۶۰۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 08 May 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» 
در گفت و گویی افزود: به دلیل اینکه بخشی از سفرهای هموطنان در اردیبهشت ماه انجام می‌شود، زمان شرکت در قرعه کشی این جایزه ویژه تا پایان ماه جاری تمدید شد.
وی گفت: مسافرانی که تا پایان اردیبهشت ماه امسال در واحدهای زیر نظر این اداره کل شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم گردی اقامت داشته باشند، می‌توانند شانس برنده شدن خودروی شاسی بلند را داشته باشند.
جهانشاهی با بیان اینکه مسافرانی که حتی یک شب نیز در این مراکز اقامت داشته باشند، وارد قرعه کشی می‌شوند، گفت: شانس افرادی که بیشترین میزان اقامت را دارند به مراتب بیشتر است.
وی افزود: برنامه اعلام نتایج قرعه‌کشی به طور مستقیم از شبکه استانی یا یکی از شبکه‌های ملی پخش می شود.
وی با تاکید بر اینکه افزایش ماندگاری گردشگران یکی از اهداف مهم این اداره کل است، گفت: در ایام نوروز امسال حدود 380 هزار نفر در این استان اقامت کردند که این میزان 24 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: این استان دارای 94 مرکز اقامتی شامل 12 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 43 اقامتگاه بوم گردی، 26خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی، محوطه و مجموعه گردشگری است. این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران است و ظرفیت اقامتی رسمی در استان سمنان بیش از 2 هزار نفر شب است .

      

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار