دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،یازدهمین دوره مسابقات کشوری پل ماکارونی در دو بخش راندمان و هدفمند در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار شد .
کد خبر: ۶۰۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 08 May 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دبیر انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این رقابت ها از ساعت 13 هفدهم اردیبهشت آغاز شد و تیمهای شرکت کننده سازه های خود را محک می زنند .
محمد محمدی افزود : در مجموع 25 تیم با 41 سازه از دانشگاههای مختلف کشور در این رقابتها حضور دارند .
وی با بیان اینکه دانشگاه سمنان هم با هفت تیم و 14 سازه ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با دو تیم و دانشگاه دامغان هم با دو تیم از جمله شرکت کنندگان این رقابتها هستند تصریح کرد : تیمهای حاضر در این رقابتها از فارس ، اصفهان ، زنجان ، مهاباد ، اسلامشهر و نجف آباد به دانشگاه سمنان آمده اند .
وی جایزه تیم اول  گرایش راندمان  این دوره از مسابقات را 20 میلیون ریال ، تیم دوم 12 میلیون ریال و تیم سوم را هشت میلیون ریال اعلام کرد و افزود : جایزه تیم اول گرایش هدفمند هشت میلیون ریال ، تیم دوم پنج میلیون ریال و تیم سوم هم سه میلیون ریال است .
مسابقات کشوری پل ماکارونی با هدف تمرین دانشجویان رشته عمران در ساخت سازه هایی مقاوم با استفاده از رشته های ماکارونی به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران  ، معاونت فرهنگی - اجتماعی و پژوهشسرای دانشجویی دانشگاه سمنان برگزار می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار