کد خبر: ۶۰۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 07 May 2018
به گزارش جام جم آنلاین سید حمایت میرزاده نماینده گرمی با تاکید بر اینکه تا زمانی که هیات دولت و دستگاه اجرای اولویت کشور را با آموزش و پرورش ندانند مشکلات در این بخش حل نمی شود افزود: حل مسایل مالی و اداری فرهنگیان با مصوبات مجلس و یا افزایش مبلغی به بودجه حل نمی شود بلکه باید نگاه عمیق تری به وزارت آموزش و پرورش صورت گیرد.

وی در مورد مشکلات مالی قشر فرهنگی کشور نیز گفت:تا کسی حقوقش چند سال به تاخیر نیافتد نمی‌تواند درک کند قضیه چیست،تا کسی 29 اسفند، حقوقش را دریافت نکند نمی تواند درک کند که معلم در اسفند ماه چه کشیده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: پیشنهاد من این است که تا زمانی حق و حقوق قانونی فرهنگیان پرداخت نشده هیچ یک از دستگاهها نتوانند نسبت به پرداخت های حقوقی خود اقدام کند، و بهترین راه این است که تا زمانی که معلمان حقوشان را نگیرند هیات دولت هم حقوقشان را دریافت نکند.

نماینده گرمی گفت:ما در دوران جوانی دوست داشتیم معلم شویم اما در همین مجلس معلمینی داریم که حاضر نشدند در کمیسیون آموزش و تحقیقات حاضر شوند که این امرنشان می دهد در مسایل مربوط به آموزش و پرورش کم لطفی هست.

وی با اشاره به تفاوت میزان دستمزد و رفاه سایر دستگاهها با آموزش و پرورش افزود:با توجه به اصل 3 قانون اساسی در مورد تبعیض آشکار،‌شاهد عدم اجرای این اصل درمورد آموزش و پرورش هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار