کد خبر: ۶۰۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 07 May 2018
به‌ گزارش جام جم آنلاین به نقل از به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، در جلسه شورای معاونان وزارت نیرو، رضا اردکانیان با صدور احکام جداگانه، مدیران جدیدی برای بخش آب این وزارتخانه منصوب کرد که بر این اساس صدیقه ترابی با صدور حکمی از سوی وزیر نیرو به عنوان مدیر‌کل دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفا وزارت نیرو انتخاب شد.
مدیر‌کل جدید دفتر برنامه‌ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته مهندسی عمران- مدیریت منابع آب (رتبه اول دوره دکتری) دانشگاه امیرکبیر و نخبه و پژوهشگر برتر کشور است که حدود ۲۵ سال فعالیت‌های علمی و اجرایی در زمینه‌های مختلف مدیریت و برنامه ریزی منابع آب داشته است.
ترابی همچنین طراحی و نظارت عالیه بر سازه‌های هیدرولیکی، کار بر روی طرح جامع جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران بزرگ، ایجاد تحول در استقرار نظام تخصیص آب، تدوین نظام نامه و شیوه نامه تخصیص آب منطبق بر مفاهیم مدیریت بهم پیوسته منابع آب و اجرای آن در کل کشور و مدلسازی حوضه های آبریز کشور و تعیین سهم تخصیص آب استان‌ها با استفاده از مدل‌های چندمعیاره تصمیم گیری را در کارنامه کاری خود داشته است.
همچنین در این نشست بنفشه زهرایی با صدور حکمی از سوی وزیر نیرو به عنوان مدیر‌کل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفا منصوب شد تا تعداد حضور بانوان در راس مدیریت وزارت نیرو به عدد سه برسد.
مدیر‌کل جدید دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفا فارغ التحصیل مقطع دکترای رشته برنامه‌ریزی و مدیریت منابع آب از دانشگاه امیرکبیر است که پیش از این معاونت علمی موسسه منطقه‌ای آموزش عالی آب، مشاور دفتر برنامه‌ریزی کلان برق و انرژی وزارت نیرو، مشاور دفتر برنامه ریزی کلان آب و آبفای وزارت نیرو و عضویت در شورای راهبردی کرسی آموزش مهندسی یونسکو را در کارنامه کاری خود دارد. زهرایی همچنین مولف بیش از ۱۸۰ مقاله منتشر شده در نشریات معتبر بین‌المللی و داخلی و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی نیز بوده و در بیش از ۳۰ طرح تحقیقاتی دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و تهران فعالیت کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار