سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر کرمانشاه وجود دارد که تاکنون بر روی ۲۰۰۰ تعداد از این تاکسی‌ها کارت شناسایی رانندگان نصب شده است.
کد خبر: ۶۰۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 03 May 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:اقدامات لازم برای صدور کارت شناسایی رانندگان تاکسی انجام شده است که این کارتها در تاکسی‌های سطح شهر و در معرض دید مسافر نصب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کارت های شناسایی حاوی اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی و تصویر راننده، شماره تاکسی و کد شناسایی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اظهار داشت :کارت شناسایی راننده و خودرو بر روی داشبورد تاکسی ها نصب می شود تا در معرض دید مسافران صندلی جلو و عقب باشد و اطلاعات مندرج بر روی کارت شناسایی تا حد بسیاری در میزان اعتماد مسافران به رانندگان موثر است و در صورتی که مسافر ارائه پیشنهاد، انتقاد یا پیام تشکر نسبت به راننده داشته باشد به راحتی می تواند مشخصا برای آن فرد پیام بگذارد و این از مزایای نصب این کارت است که رسیدگی به شکایات و انتقادات راحت تر صورت گیرد و در انتخاب رانندگان نمونه نیز مؤثر خواهد بود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار