کد خبر: ۵۹۸۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 30 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ،براق کننده چرم با چربی حیوانی به جای مواد نفتی» توسط فناوران کانون شکوفایی خلاقیت و محققان دانشکده  مهندسی شیمی دانشگاه سمنان با همکاری پارک علم و فناوری این دانشگاه ثبت اختراع شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، داود معروفی مسئول مرکز مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: «براق کننده چرم با چربی حیوانی به جای مواد نفتی» را محمد همتیان از فناوران کانون شکوفایی خلاقیت، یاسر صفائی قهرمانلو، دکتر فرامرز هرمزی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه سمنان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در اداره کل ثبت اختراعات کشور به شماره 94070 به ثبت رساندند.
معروفی افزود : محمد همتیان دارای واحد فناور در  کانون شکوفایی و خلاقیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان است که با ایده محوری براق کننده طبیعی برای انواع چرم و کفش فعالیت دارد و این ثبت اختراع حاصل تلاش ها و تحقیقات تیمی وی  بر روی ایده خود است . 
همتیان در توضیح این اختراع گفت: این اختراع در بهبود چرم و به براق کردن  کفش، کیف، مبلمان و انواع چرم کمک می کند و ترکیباتی در آن استفاده شده که جایگزین نفت و مشتقات آن در واکس های موجود در بازار، شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار