معاون فرمانداری اردکان کمبود فضا و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای جوانان را از جمله مشکلات این قشر عنوان کرد.
کد خبر: ۵۹۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 29 April 2018

مصطفی پوردهقان روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت روز جوان با تأکید بر پرهیز از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های هفته جوان افزود: پیش از این سازمان ملی جوانان به صورت متمرکز برنامه‌ریزی برای مباحث مرتبط با جوانان را برعهده داشت و با انحلال این سازمان، مسئولیت ساماندهی امور جوانان به وزارت ورزش و جوانان واگذار شد.
وی با بیان اینکه رده سنی جوانان بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان اردکان را تشکیل می‌دهد، افزود: باید از این فرصت با نگاه سرمایه‌ای بهره برد و با برنامه‌ریزی مناسب برای جوانان، اهداف بزرگ کشور را محقق کرد.
معاون فرماندار اردکان بیان داشت: وظیفه دستگاه‌های متولی نیازسنجی از مطالبات جوانان و در تامین زیرساخت‌های لازم در این حوزه است و در نهایت امور این قشر باید دست خودشان داده شود.
وی تصریح کرد: شهرداری‌ها باید بخشی از هزینه‌های خود را به حوزه‌های فرهنگی ورزشی و هنری جوانان اختصاص دهند.
پوردهقان تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم به جوانان و خانواده‌ها از مسائلی است که باعث بهره‌گیری بیشتر و بهتر از ایام جوانی می‌شود و الگوهای مناسبی از مدیریت موفق را به جامعه معرفی خواهد کرد.
همایش جوان انقلابی، مسابقات فرهنگی ورزشی هنری، دیدار با خانواده‌های جوان‌ترین شهیدان شهرستان، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و هنرهای تجسمی، ایجاد ایستگاه تست سلامت در دانشگاه‌ها، نشست کتابخوان ویژه جوانان و... ازجمله برنامه‌هایی است که توسط دستگاه‌های مسئول در هفته جوان شهرستان اردکان برگزار خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار