کد خبر: ۵۹۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 24 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ، مجید افرادی معاون برنامه ريزي توسعه و منابع اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت:  این اداره کل در راستای اجرای جزء2بندج ماده 46قانون پنجم توسعه و     تصویب نامه شماره61116/42401مورخ 18/3/1389 آیین نامه ایجادوبهره برداری ازدفاترپیشخوان خدمات دولت وبخش عمومی غیر دولتی وهمچنین پیشبرد برنامه ها واهداف استقرار دولت الکترونیک با عنایت به ابلاغ نقشه راه توسعه دولت الکترونیکی ومصوبه شورای عالی اداری ابلاغی رئیس محترم جمهوربه شماره 145/200  مورخ 11/6/1393 وتفاهم نامه بین دفترفناوری اطلاعات ،ارتباطات وامنیت استانداری با این اداره کل جهت واگذاری خدمات خود به دفاتر پیشخوان ودفاتر ictروستایی اقدام نموده است .وی گفت : در راستای تکریم ارباب رجوع وتوسعه دولت الکترونیک این اداره کل با عنایت به تفاهم نامه مذکورافزایش دفاتر پیشخوان در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک را در دستور کار خود قرارداد  .
افرادی در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه افزایش دفاتر پیشخوان دولت ارائه‌دهنده خدمات منابع طبیعی و آبخیزداری در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: در حال حاضر 15دفتردرسطح شهرستان‌های استان سمنان آماده ارائه خدمات در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری هستند.
وی بابیان اینکه به دنبال افزایش رضایتمندی مردم هستیم، افزود: این دفاتر ضمن ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم با افزایش بهره وری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود می‌کوشد تا اهداف دولت الکترونیک را نهادینه کند.
مجید افرادی معاون برنامه ريزي توسعه و منابع اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بابیان اینکه از جمله فعا لیت‌های مهم این اداره کل توسعه خدمات واگذاری امور مربوط به بهره برداران از طریق واگذاری امور مرتبط این حوزه به دفاتر پیشخوان دولت است، ابراز داشت: از سال گذشته تاکنون به منظورارائه خدمات با 15 دفتر پیشخوان دولت در شهرهای شاهرود،سمنان، میامی، مهدیشهر ، دامغان ، سرخه ، آرادان و گرمسار قرارداد همکاری بسته است.
افرادی بابیان اینکه افزایش مراکز ارائه‌دهنده خدمات و پیگیری خدمات قابل‌واگذاری از سیاست های این اداره کل محسوب می‌شود، اضافه کرد: اطلاعات دفاتر پیشخوان در سایت اداره کل به آدرس
www.semnan.frw.org.ir
 قرار دارد و هم استانی ها با مراجعه به آن می‌توانند اطلاعات مربوط را دریافت کنند.
وی گفت : این خدمات برای اولین بار در سطح استان به صورت کاملاالکترونیکی در هر مکانی که امکان ارتباط با شبکه اینترنت باشد قابل استفاده بوده و برای تمام خدمات ارائه شده همه مراحل فرآیندها درتارنمای این اداره کل ارائه وارباب رجوع با مراجعه ومطالعه فرآیند ها می تواند در خواست خود را ارسال نماید در هر حال بعد از اینکه متقاضی فرم های مورد نظر رااز طریق تارنمای اداره کل ویا دفاتر پیشخوان تکمیل وارسال بنماید بلا فاصله در کارتابل رئیس شهرستان مربوطه ارجاع شده وقابل رهگیری می باشد  لازم به ذکر است که آموزش لازم به دفاتر پیشخوان داده شده و تفاهم نامه با نماینده انجمن صنفی پیشخوان منعقد گردیده است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار