طی چند عملیات پلیسی صورت گرفت
یش از یک‌هزار و 100 كيلوگرم ترياك، 177 كيلوگرم حشيش و 17 کیلوگرم هروئين طي چند عمليات پليسي در استان کرمان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۹۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 22 April 2018

ناصر فرشید جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: مأموران پرتلاش پلیس استان با اشرافیت کامل اطلاعاتی و تلاش مضاعف طی سه عملیات یک‌هزار و 118 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین کشف کردند.

وی در تشریح این عملیات‌ها افزود: ماموران پلیس شهرستان نرماشیر در ایستگاه بازرسی موقت محور اصلی این شهر به دو دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند که در بازرسی از کامیون اول 71 کیلو و 700 گرم تریاک و از کامیون دوم مقدار 97 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه نیز با انجام کار اطلاعاتی از نیت شوم قاچاقچیان برای حمل مواد مخدر اطلاع یافتند و طی عملیاتی در منطقه کوهستانی دهسرد با اشرار مسلح درگیر شدند.

فرشید تصریح کرد: در این عملیات از خودروی قاچاقچیان، 402 کیلوگرم تریاک و 17 کیلو و 425گرم هروئین کشف شد.

وی ارتباط با عملیات سوم نیز گفت: ماموران پلیس قلعه‌گنج با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان جهت انتقال مواد مطلع شده و در محدوده روستای شمس‌آباد این شهرستان در مسیر قاچاقچیان مستقر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: استقرار ماموران در این منطقه تا پاسی از شب به طول انجامید و در نهایت طی یک درگیری چندین ساعته از یک دستگاه وانت نیسان متعلق به قاچاقچیان 530 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

کشف 177کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس تهران و سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف177 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس این شهرستان با پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران خبر داد.

محمدرضا ایران نژاد اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران، اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: بر اساس کارهای اطلاعاتی مشترک پلیس مرکز و جنوب کشور مشخص شد قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو قصد دارند مواد مخدر را به شهرستان سیرجان و سپس به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند.

ایران‌نژاد تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیرجان ضمن استقرار در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان و طی عملیاتی خودروهای قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات مقدار 177 کیلوگرم حشیش کشف شد و چهار نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار