به گزارش داد وی افزود: به‌طور مثال در جلسه روز دوشنبه گذشته کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی، قضایی و حقوقی و کمیسیون صنایع و معادن درباره قاچاق کالا وبا محوریت پوشاک تشکیل شد که در این جلسه به روسای سه کمیسیون مذکور گفتم اسامی ۱۶۰ نفر از اعضای باند مافیای قاچاق کالا از نفر اول تا راننده و  حتی شماره تریلی و کامیون‌هایی  که بار قاچاق را حمل می کنند، وزارت اطلاعات در اختیار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در جلسه گفتم که از طرفی مگر در این جلسه خودتان نمی‌گویید ۱۷ میلیارد دلار قاچاق کالا وجود دارد؟.

کریمی قدوسی اضافه کرد: در همین جلسه آقای خسرو تاج از معاونین وزیر صنعت گفتند از واردات یک میلیارد دلاری پوشاک به کشور که به‌صورت جهانی ثبت‌شده  ما فقط آمار ۵۹ میلیون دلار آن را ثبت‌شده داریم و بقیه آن قاچاق است.

وی گفت:  لذا وقتی واردات قاچاق به اذعان حاضران در جلسه ۱۷ میلیارد دلار است و وزارت اطلاعات هم به این موضوع اشراف دارد و می‌گوید ۱۶۰ نفر مافیای این حرکت هستند، این سوال پیش می‌آید که این ۱۷ میلیارد دلار از کدام محل ها در کشور جابه جا می‌شود.

نماینده مشهد و کلات گفت: معتقدم که این مبالغ از صرافی‌ها جابجا می شود و صرافی‌ها هم زیر نظر بانک مرکزی و دولت است.

کریمی قدوسی افزود: به روسای کمیسیونهای تخصصی گفتم که به لحاظ قانونی اختیاردارید نامه ای مشترک  به رئیس بانک مرکزی بنویسید  و رئیس بانک مرکزی را ملزم کنید تراکنش مالی این ۱۶۰ نفر را در اختیار مجلس قرار دهد. درواقع مبارزه با قاچاق کالا بسیار آسان است چون همه‌چیز واضح است.

وی افزود: همین موسسه کاسپین که این‌همه مشکل دارد، بنده در جلسه روز دوشنبه در این باره به ‌صراحت صحبت کردم؛ یک میزان از تراکنش‌های بانکی توسط مراجعانی که به دفتر کار بنده در تهران آمدند، به بنده داده شد که متعلق به نماینده ای از ادوار مجلس  به ارزش سه هزار میلیارد تومان است که از حساب کاسپین به‌حساب این شخص واریزشده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس، خود تاجر هستند، افزود: این نمایندگان در هر سه قوه نفوذ دارند.

کریمی قدوسی با اشاره به وجود ” باشگاه اندیشه‌ورزان نفت و نیرو” در وزارتخانه نفت گفت: وزیر نفت، این هفته به مجلس خواهد آمد تا به سوال بنده در این باره پاسخ دهد. این باشگاه تبدیل به یک وزارتخانه سایه شده و در آن جا درباره قراردادها و انتصاب ها تصمیم‌گیری می‌کنند .

وی با بیان اینکه بیشتر اعضای این باشگاه اصلاحاتی هستند و حتی برخی آقازاده‌ها در این باشگاه حضور دارند، افزود: اگر مجلس دست طمعش را جمع کند برای مردم و انقلاب بسیار موثر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در جلسه اخیر کمیسیون اقتصاد با وزیر اقتصاد، پس از طرح سوالم درباره حمایت از کالای ایرانی، توسط عده‌ای به قتل تهدید شدم، گفت: در همین جلسه برخی معاونان به رئیس کمیسیون گفتند بگذارید ما با نمایندگان، جلسه خصوصی داشته باشیم و مسائل را حل‌وفصل کنیم.

کریمی قدوسی در بخش دیگری از سخنان خود به درآمد  ۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت از مابه التفاوت نرخ ارزخبر داد و افزود: در بودجه ۹۷ قیمت ارز را دولت بر پایه سه هزار و ۵۰۰ تومان آورده است و روزانه ۲۰ میلیون دلار ارز را وارد بازار می‌کند و همین مابه‌التفاوت سه هزار و ۵۰۰ تومان تا چهار هزار و ۲۰۰ تومان که دولت اعلام کرده ، اگر قیمت نفت را بر اساس همان ۵۰ دلار  که امروز به ۷۰ دلار رسیده است محاسبه کنیم، حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد برای دولت  ایجاد می‌ کند.