کد خبر: ۵۹۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 18 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر از برگزاری پنج رزمایش خدمت متعالی جهت اصلاح و بهینه سازي شبکه هاي فرسوده و عارضه دار درسال گذشته خبرداد.
مهندس حسین حافظی بااشاره به احداث پنج هزار و ۸۶ متر شبکه فشار متوسط زمینی گفت: به منظور جلب رضایتمندی مشترکان برق، ۱۳هزار و ۴۵۵ متر خط ۲۰ کیلوولت اصلاح شده است.
وی بابیان این که ۱۶هزار و ۳۸۸ مترشبکه فشار ضعیف هوائی به کابل خودنگهدار تبدیل شده افزود: به منظور توسعه روشنائی شهرستان، ۵۸۳ متر شبکه دراين بخش برقرار گرديده است.
وی با ابراز این که عملیات نصب پنج ایستگاه هوائی توزیع برق و بهینه سازي ۱۹ دستگاه ترانس به انجام رسيده اظهارداشت: ۱۱ دستگاه قطع کننده هوائي درجهت کاهش مدت زمان خاموشي هاي ناخواسته داير شده است.
مهندس حافظی به برقراری دوهزار و ۴۴۸ مترشبکه فشار متوسط هوائی اشاره کرد و یادآورشد: برای تامین برق متقاضیان جديد، سه هزار و ۴۰۳ متر شبکه فشار ضعيف هوائي داير شده است.
وی بااعلام این که سرویس ۹۵ هزارمتر شبکه فشار متوسط وفشار ضعیف هوائی عملیاتی شده بيان داشت: درجهت تقليل خاموشي هاي گذرا، تعمير ۲۵۶ دستگاه پست هوائي و زميني صورت گرفته است.
وی بابیان این که ۳۴۰ پروژه برق رسانی درطی سال۹۶ انجام شده خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این پروژه ها، مبلغي بالغ بر ۲۴ميليارد و ۴۰۰ميليون ريال هزينه شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار