مدیرتوزیع برق شهرستان سرخه :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر توزیع برق شهرستان سرخه گفت : عملیات اصلاح ۴۰۰ ایستگاه هوایی و ۵۰ دستگاه پست زمینی توزیع برق در شهرستان سرخه درطي سال ۹۶ به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۵۹۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 18 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ،مدیرتوزیع برق شهرستان سرخه بااعلام این خبر عنوان کرد: سرویس و آچارکشی فیدرهای فشار متوسط شاهين و ايج به طول ۱۰۵هزار متر، اصلاح شبکه فشار ضعيف هوائي سطح شهرستان به طول ۳۰هزارمتر، بهينه سازي ۹ دستگاه سکسيونر هوائي و زميني در جهت ارتقاي پايداري شبکه و دوام بخشيدن به نقاط مانور خطوط برق رساني، از اقدامات اين مديريت در سال گذشته محسوب مي شود.
مهندس مهدی پاک طینت بااشاره به این که طرح توسعه دوهزار و ۶۸۳ متر خط ۲۰ کیلوولت هوائی انجام شده بیان داشت: به همت نیروهاي اجرائي اين مديريت، ۳۳۳ متر شبکه فشار متوسط زميني نيز احداث گرديده است.
وی با ابراز این که یک هزار و ۹۴۳ متر شبکه فشار ضعیف هوائی دایر گردیده افزود: به منظور تامين برق مشترکان، ۷۰۲ متر شبکه فشار ضعيف زميني هم برقرار شده است.
وی بابیان این که عملیات تبدیل یک هزار و یک دستگاه کنتور مکانيکي به ديجيتال انجام شده گفت: درراستاي توسعه روشنائي معابرشهرستان، دوهزار و ۱۶۲ متر شبکه روشنائي ايجادشده است.
وی تصریح کرد: طرح تبدیل شش هزار و ۴۶۰ متر شبکه سیمی فشارضعیف به کابل خودنگهدار،از دیگر فعاليت هاي انجام شده به شمار مي رود.
مهندس پاک طینت با عنوان این که ۳۴۶ پروژه عمرانی برق رسانی درطول سال قبل اجرائی گردیده یادآور شد: مبلغ ۱۷ميليارد و ۷۵۱ ميليون ريال صرف اجراي پروژه ها شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار