رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سال گذشته ۴هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۸۲۰ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۹۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ 15 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ،رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ، بهروز اسودی در اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۹۷ ضمن تقدیر از زحمات اعضای کارگروه در سال گذشته گفت: در سال ۹۶ ، به ۸۲۰ واحد تولیدی استان به ارزش ۴۸۸۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است که ۵۴ درصد از سهم پرداختی تسهیلات رونق تولید در استان محقق شده است.
وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۲هزار واحد تولیدی در سامانه بهین یاب افزود: از این مبلغ پرداختی ، ۳۸۹۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۹۹۴ میلیارد ریال نیز مربوط به بخش کشاورزی می باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت: در سال گذشته ، پرونده ۱۱۶۴ واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۹۴۳۳ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است که با پرداخت این مبلغ تسهیلات به واحد های تولیدی بیش از ۶۹۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.
وی ضمن تشکر از همکاری و همراهی بانکها و اعضای کارگروه در پرداخت تسهیلات به بنگاه های تولیدی استان افزود: پرداخت تسهیلات در سال جدید همچنان ادامه خواهد داشت و واحدهای تولیدی تا زمان ابلاغ دستور العمل های جدید ، با توجه به شرایط و ضوابط سال گذشته میتوانند نسبت به دریافت تسهیلات رونق تولید اقدام کنند.
بهروز اسودی تصریح کرد: در این جلسه با درخواست ۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند موافقت و جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۵۶ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.
این مقام مسئول همچنین از بررسی مشکلات بانکی ، مالیات و زیربنایی چهار واحد تولیدی آژند فلز کویر، دریانوش ، داروسازی تسنیم و ساقه طلایی امین خبر داد و اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۵۵۶ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۳۳۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.
دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه خاطر نشان کرد: از ۱۳۳۹ مصوبه قبلی ۶۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجراست که از دستگاه های عضو کارگروه خواست در جهت اجرایی شدن مصوبات بیش از پیش همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار