حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی(ره)،ضمن بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه امروزی در حوزه اقتصاد است افزود: ایران هم‌اکنون در بخش سیاسی و نظامی اقتدار دارد و این اقتدار باید در حوزه اقتصادی نیز ایجاد شود.
کد خبر: ۵۹۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹ 13 April 2018

به گزارش تابناک سمنان:

حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام خمینی(ره)، ضمن بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه امروزی در حوزه اقتصاد است افزود: ایران هم‌اکنون در بخش سیاسی و نظامی اقتدار دارد و این اقتدار باید در حوزه اقتصادی نیز ایجاد شود.

خرید کالای ایرانی حتی با داشتن کیفیت پایین تر

امام جمعه موقت سمنان همچنین با بیان اینکه ایرانی باید از کالای ایرانی استقبال کند، تاکید کرد: اگر کالای ایرانی حتی در کیفیت نیز وضعیتی نه چندان مناسب نسبت به کالای خارجی داشت ما موظف به خرید آن هستیم تا از تولید داخلی حمایت کنیم.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به اینکه شعار امسال نجات‌بخش مردم در حوزه مسائل اقتصادی است بیان کرد: ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد و مردم نیز باید در این بخش با دولت همراهی و همکاری کنند و به دشمنان نشان دهند که نسبت به کالای ملی تعصب‌دارند.

عبدوس با بیان اینکه دولت و مردم باید با هم بکوشند تا شعار سال، مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق یابد، گفت: توجه همه باید برای اقتدار اقتصادی کشور متمرکز شود تا بتوانیم شاهد شکوفایی اقتصادی در سال۹۷ باشیم.

 

هوشیاری درباره پیام رسان های خارجی 

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه خانواده ها امروز باید در باره پیام رسان های خارجی حساسیت نشان داده و احساس مسئولیت کنند، تاکید کرد: شبکه های اجتماعی امروز به واقع زمینه ای برای سوء استفاده دشمنان ایران اسلامی هستند و باید درباره کارکرد آنها هوشیار بود.

عبدوس دیگر بخش سخنان خود را به مقوله حمایت از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ایرانی اختصاص داد و گفت: شبکه اجتماعی خارجی برای از بین بردن معنویت در ایران تلاش می کنند لیکن باید در برابر این تهدیدات ایستادگی کرد.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار