کد خبر: ۵۸۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 12 April 2018

به گزارش ایرنا ، محتشم احدی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله سوار روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: تاکنون برای 78 روستا در این شهرستان با صرف 14 میلیارد و 210 میلیون ریال طرح هادی روستایی تهیه شده و در تمامی روستاهای بالای 20 خانوار نیز این طرح اجرایی شده است.
وی همچنین افزود: در 6 روستای این شهرستان نیز با یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار بازنگری طرح شده است.
وی اظهار کرد: اجرای آسفالت معابر به مساحت 81 هزار مترمربع ، اجرای جدول گذاری و کانیو معابر به طول 22 هزار متر مربع، اجرای پیاده رو و سنگفرش به مساحت 12هزار متر مربع ، اجرای پل سنگی با دال مسطح بتنی به تعداد سه دهنه ، اجرای فضای ویژه و پارک به مساحت یک هزار و 500 متر مربع ، اجرای کانال سنگی بطول610 متر ، اجرای پی سنگی به حجم 700 متر مکعب و اجرای دیوار سنگی به حجم 650 مترمکعب از جمله فعالیت های این بنیاد می باشد.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله سوار افزود: همچنین تاکنون 6 هزار و 244 فقره وام مقاوم سازی به مبلغ 650میلیارد ریال به متقاضیان روستایی پرداخت شده که 233 مورد آن مربوط به سال 96 می باشد.
او گفت: تعداد 296 سند مالکیت نیز در شهر بیله سوار و تعداد 939 سند مالکیت در شهر جعفرآباد ثبت شده است.
به گزارش ایرنا، حسن قبادی فرماندار بیله سوار نیز در این نشست گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهم بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و تحقق این شعار تنها وظیفه دولت نیست.
وی ادامه داد: اجرای طرح های هادی روستایی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها و نیز شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی ساختمان ها دارد.
قبادی گفت: در راستای استفاده بهینه از سهم قیر رایگان با همکاری بنیاد مسکن امسال 9 روستای شهرستان با اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به مساحت 35هزار متر مربع آسفالت ریزی خواهد شد.
او اضافه کرد: برای حل مشکل روستاییان ساکن در اراضی ملی ، تعداد 32 روستا به منظور تملک و واگذاری به روستاییان از طریق منابع طبیعی شهرستان انتخاب و توسط کارشناسان بنیاد مسکن و منابع طبیعی تهیه صورت وضعیت و جانمایی شد. 
به گزارش ایرنا ، در این نشست تهیه طرح هادی 21 قشلاق شهرستان بیله سوار با اعتبار سه میلیارد ریال تقدیم فرماندار بیله سوار و بخشدار جعفرآباد شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار