مسؤول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم خبر داد
مسؤول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم از قضاوت داور فوتبال قم در ليگ ساحلي، يك داور در ليگ آزادگان و سه داور قمي در ليگ نونهالان فوتبال كشور خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 10 April 2018

به گزارش تابناک قم،حسین چراغیان اظهار کرد: با اعلام اسامی ناظران و داوران مرحله نهایی رقابت‌های زیر گروه فوتبال ساحلی کشور، این بازی‌ها از 29 فروردین‌ماه به میزبانی دهیاری صادق‌آباد استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در بین هشت داور قضاوت کننده این مسابقات شهاب‌الدین ناظمیان نماینده داوران فوتبال ساحلی استان قم است و در کنار نوروز آرخی از گلستان، ابراهیم کٌرد از البرز، امیر فالحی از خوزستان، مهدی قربان‌فکر از گیلان، محمود امان‌اللهی از اصفهان، حسین لشگری از قزوین و مرتضی حیدری از زنجان این بازی‌ها را قضاوت می‌کند، ضمن اینکه ناظران این مرحله محمد پناهی از اصفهان و شاهرخ میردار نجفی از البرز هستند.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم با اشاره به قضاوت داوران قمی در لیگ نونهالان کشور، افزود: مرحله نخست رقابت‌های گروه دوم فوتبال مناطق رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور در شهرستان سیاهکل استان گیلان از روز جمعه 24 فروردین ماه برگزار می‌شود و داوران قضاوت کننده رقابت‌ تیم‌های حاضر در این دوره از استان‌های اردبیل، اصفهان و قم معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس امیرحسین صادقی داور فوتبال قم در کنار دو کمک داور فوتبال این استان یعنی محمد فلاح و محمد چوپانی سه نماینده داوری استان قم هستند، ضمن اینکه به همراه محسن احمدی، اشکان یزدخواستی، مهدی بهزمان و احسان امیری از اصفهان دیگر داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها محسوب می‌شوند، همچنین ایرج امین‌فر از اردبیل ناظر این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

چراغیان سپس به انتخاب داور مطرح فوتبال قم برای بازی‌های حساس لیگ آزادگان اشاره و عنوان کرد: در حالی که سازمان لیگ فوتبال ایران برای برگزاری دیدارهای مرحله دوم فصل 97 – 1396 لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام آزادگان برنامه‌ریزی کرده است، یکی از داوران فوتبال قم برای قضاوت در مصاف نمایندگان ساوه و خرمشهر انتخاب شد.

وی یاد آور شد: دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و کارون اروند خرمشهر از مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران از ساعت 16:15 دقیقه عصر روز چهارشنبه 22 فروردین ماه در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار می‌شود و علی صفایی داور مطرح فوتبال قم داور این دیدار است.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم در پایان اظهار کرد: همچنین امیر فلاح از تهران به عنوان کمک داور اول، مهدی صناعی از تهران به عنوان کمک داور دوم و مهدی اجاقی از تهران به عنوان داور ذخیره در تیم قضاوت کننده این دیدار حضور دارند، ضمن اینکه ناظر مسابقه بهرام مهرپیما از استان البرز خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار