رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام یازده هزار و ۲۱۲مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 08 April 2018
به گزارش  تابناک سمنان ، مهدی یحیایی در گفتگو با خبر نگاران  ضمن اشاره به انجام یازده هزار و ۲۱۲مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان طی سال گذشته، اظهار داشت: این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی صورت گرفت.
وی همچنین خاطرنشان کرد: این امر توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این سازمان و در قالب گشت های مشترک بازرسی با دستگاه‌های اجرایی ذیربط انجام گرفته است.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از این تعداد بازرسی صورت گرفته، ۵۲۶ فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.
یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر ۵۰۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پرونده ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
وی در ادامه اظهار داشت: در این بازرسی ها با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکرده و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می کنند به شدت برخورد می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار