فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود از برپایی نمایشگاه عرضه تولید کالاهای شهرستان در راستای حمایت از شعار سال خبر داد و گفت: مصرف کالاهای تولیدی منطقه در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.
کد خبر: ۵۸۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ 08 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ،سید محمدرضا هاشمی عصر شنبه در نخستین جلسه شورای اداری شاهرود طی سال جاری به میزبانی تالار ولایت فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه معرفی کالای تولید شاهرود به اقتصاد شهرستان کمک می‌کند، ابراز داشت: به‌منظور حمایت از کالای داخل و به‌ویژه ساخت شهرستان نمایشگاهی نیمه اول اردیبهشت‌ماه در مرکز شهر با اولویت معرفی کالاهای تولیدی منطقه برپا می‌شود.
وی بابیان اینکه امسال در تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی علاوه بر دولت، مردم نیز باید پیش‌قدم شوند، افزود: با توجه به اینکه نسخه شفابخش اقتصاد کشور در شرایط کنونی حمایت از کالای ایرانی است بنابراین باید مصرف کالاهای تولید شهرستان نیز در دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود.
ضرورت نهادینه شدن مصرف کالای شاهرودی
فرماندار شاهرود بابیان اینکه استفاده از کالای تولید شهرستان به کاهش بیکاری و افزایش اشتغال منجر می‌شود، ابراز داشت: به‌منظور افزایش درامد زایی کشور و کنار زدن اتکا به بیگانگان، کالای ایرانی با اولویت مصرف کالای شاهرودی باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
هاشمی بابیان اینکه افزایش کیفیت و مناسب شدن قیمت باید مدنظر تولیدکنندگان در شهرستان باشد، تصریح کرد: استفاده از کالای ایرانی با محوریت حمایت از تولید در شاهرود نیازمند بخش‌نامه نیست و هر فردی باید به این دغدغه برسد که برای رسیدن به رونق اقتصادی مصرف کالای تولید شهرستان را در رأس امور خود قرار دهد.
وی بابیان اینکه مصرف تولید داخلی واکسینه شدن کشور را در برابر تکان‌های اقتصادی به دنبال دارد، افزود: فروش حوله دستباف و لباس ورزشی شهر کلاته خیج، نمد ابرسج، صنایع‌دستی در رضاآباد می‌تواند ضمن دلگرم کردن جوامع بومی و محلی به رشد و شکوفایی اقتصاد در روستاها کمک کند.
فرماندار شاهرود اضافه کرد: علاوه بر مردم، رسانه‌ها و مطبوعات نیز می‌توانند نقش مهمی را در تحقق شعار سال ایفا کنند و می‌توان دانش‌آموزانی را تربیت کرد که حامی تولیدکننده داخلی باشند بنابراین تحقق شعار سال نیازمند همکاری همه آحاد جامعه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار