امام جمعه شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان ، امروز کمتر خانواده‌ای می‌توان یافت که از دغدغه بیکاری رها باشد و با توجه به اینکه دولت قادر به حل همه مشکلات کشور نخواهد بود این مهم می‌طلبد تا به‌سوی حمایت از تولیدکننده گام برداریم.
کد خبر: ۵۸۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ 06 April 2018
به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مسجد مدرسه قلعه این شهر بابیان اینکه برای تحقق شعار سال ملت و دولت باید برای حمایت از کالای ایرانی تلاش کنند، ابراز داشت: باید نسبت به کالای تولید داخل تعصب داشته باشیم و از سوی دیگر تولیدکنندگان نیز به‌ سوی کیفیت بیشتر محصولات خود حرکت کنند.
وی با بیان اینکه ، با حمایت از تولید داخل درآمد کشور افزایش و زمینه فعالیت‌های عمرانی بیشتری می‌شود، ابراز داشت: اگر بر روی کالای ایرانی تعصب داشته باشیم زمینه رشد اقتصادی فراهم و قاچاق کمرنگ خواهد شد و از سوی دیگر واردات بی‌رویه کاهش و از خروج ارز جلوگیری می‌کند.
حجت الاسلام امینی بابیان اینکه ضمن حمایت از کالای ایرانی آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند، تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد که با مصرف تولید داخل تهدید دشمن در برخی مواقع واقعاً بی‌اثر خواهد شد و کالای بیگانه و فرهنگ آن از جامعه رخت بر خواهد بست.
وی ضمن بیان اینکه با تقویت صنایع داخلی و حمایت دولت، کیفیت محصولات نیز ارتقا پیدا خواهد کرد، افزود: در شرایطی که کارخانه‌ها با یک‌سوم ظرفیت کار انجام می‌دهند نمی‌توانند به فکر کیفیت باشند بنابراین این مهم می‌طلبد تا خرید کالاهای وارداتی کاهش و در ازای آن مصرف کالای داخلی بیشتر شود و این امر درنهایت به عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی کمک می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار