نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت:تحقق شعار سال جدید نیازمند بسترسازی فرهنگی در جامعه است و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی استان نیز باید برنامه‌های خود را برای تحقق این امر معطوف کنند.
کد خبر: ۵۸۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 06 April 2018
به گزارش تابناک  سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان فرهنگی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: شعار حمایت از کالای ایرانی یکی از مهم‌ترین راهبردهای اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به اینکه تقویت برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی برای معرفی کالاهای ایرانی در دستور کار مسئولان قرار گیرد خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها باید همواره و به‌صورت مستمر در سطح جامعه اجرا شود چرا که مصرف کالای ایرانی راهبردی دائمی برای رفع مشکلات اقتصادی است.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم برای مصرف کالای ایرانی به دنبال کیفیت هستند تأکید کرد: در این راستا تولیدکنندگان نیز موظف هستند با حمایت ویژه دولت نسبت به ارتقای سطح کیفیت تولیدات اقدامی اساسی انجام دهند.
 آیت الله شاهچراغی ابراز داشت: دولت نسبت به رفع مشکلات موجود در مسیر تولید و رونق این مقوله حیاتی در کشور اهتمام ویژه‌ای بورزد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار