استاندار سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،استاندار سمنان اصلاح بافت‌های فرسوده درون‌شهری و احیای بافت‌های تاریخی سمنان را از اولویت‌های مهم در سال جدید برشمرد .
کد خبر: ۵۸۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 05 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ، سید شهاب‌الدین چاووشی بعدازظهر امروز در دیدار با شهردار سمنان ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: عملکرد شهرداری‌ها نقش مؤثری در جلب رضایت مردم و رونق اقتصادی در جامعه دارد.
وی با تأکید بر لزوم تقویت پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها بیان کرد: ایجاد تناسب بین هزینه‌های عمرانی و هزینه‌های جاری شهرداری یک رسالت مهم برای این سازمان به شمار می‌رود.
چاوشی  با اشاره به منابع درآمدی شهرداری‌ها یادآور شد: شهرداران باید نسبت هزینه‌های شهرداری از محل عوارض و ارزش‌افزوده و سایر منابع درآمدی خود برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشند و تمامی این هزینه‌ها در راستای ارائه خدمات شهری به مردم قرار گیرد.
وی با تأکید بر لزوم کاهش هزینه‌های جاری خدمات شهری تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی شهری باید باقدرت بیشتری ادامه یابد و رضایت مردم را از این طریق جذب کند.
استاندار سمنان اصلاح بافت‌های فرسوده درون‌شهری و احیای بافت‌های تاریخی سمنان را از اولویت‌های مهم در سال جدید برشمرد و افزود: شهرداری‌ها باید در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود در استان بهره‌گیری کنند و نسبت به شناسایی مناطق هدف در این طرح اقدامی عاجلانِ انجام دهند.
وی ابراز داشت: این طرح باهدف جلوگیری از خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره باید به‌سرعت اجرایی شود.
چاوشی احیای بافت‌های تاریخی را عاملی مؤثر برای رونق گردشگری و جذب گردشگر به این ظرفیت‌ها برشمرد و تأکید کرد: توسعه و نوسازی و بهسازی ناوگان‌های حمل‌ونقل شهری نیز در دستور کار قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار