فرماندار گرمسار:
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار گرمسار گفت:14 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی در این شهرستان اختصاص‌یافته که امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی در100درصدی این اعتبارات و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، موفق عمل کنند.
کد خبر: ۵۸۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 05 April 2018
به گزارش تابناک سمنان ، داریوش طاهری پیش از ظهر پنج‌شنبه در نشست چشم‌انداز اشتغال گرمسار به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه مسیر جدید اشتغال در گرمسار ذیل سیاست‌های ابلاغی دولت موسوم به برنامه ملی اشتغال شکل می‌گیرد، تأکید کرد: ۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال‌زایی در این شهرستان اختصاص‌یافته که امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی درصددرصدی این اعتبارات و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، موفق عمل کنند.
طاهری بر ضرورت احصاء طرح‌های اشتغال‌زایی توسط دستگاه‌های دولتی در گرمسار تأکید کرد و افزود:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌بایست طرح‌های اشتغال‌زایی نهادهای ذی‌ربط خود را به کارگروه اشتغال شهرستان اعلام کرده تا در شورای برنامه‌ریزی، ذیل اجرای طرح برنامه ملی اشتغال گنجانده شود.
فرماندار گرمسار در تشریح برنامه ملی اشتغال و چشم‌انداز ایجاد شغل در این شهرستان، بیان کرد:‌ در این طرح که از ابتدای سال جاری آغاز می‌شود، به ظرفیت‌های مغفول در هر شهرستان پرداخته‌شده و همچنین ایجاد اشتغال پایدار با محوریت صنایع کوچک و متوسط و اشتغال روستایی مورد تأکید قرار می‌گیرد که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این دو مقوله اصلی توجه داشته باشند.
وی  تأکید کرد: دومین نگرش اجرای طرح ملی اشتغال‌زایی که رویکردی نسبتاً جدید در مقوله استفاده از ظرفیت‌های هر شهرستان نیز محسوب می‌شود، تحریک رسته‌های پرکشش است به این معنی که مسیر اشتغال‌زایی با رویکردی جدید و در سطحی فراگیر در بخش‌هایی دنبال شود که اصطلاحاً کشش ایجاد بازار کار در آن‌ها وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به گردشگری، معدن، کشاورزی و ... اشاره کرد.
طاهری افزود:‌ چشم‌انداز اجرای طرح ملی اشتغال در سال جاری، یک‌میلیون شغل در سال قلمداد می‌شود که به نسبت می‌بایست سهم اشتغال‌زایی شهرستان احصاء و برای تحقق آن کوشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار