کد خبر: ۵۸۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ 04 April 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از هفت صبح بازی کامپیوتری معروف زولا که مستقیما از گیمرهای ایرانی پشتیبانی می کند، اخیرا فرصتی را فراهم کرده تا بازیکن های ایرانی بتوانند در مسابقات جام جهانی امسال آن شرکت کرده و برنده جایزه شوند.
مسابقات جهانی زولا که هر ساله در استانبول برگزار می شود امسال با جایزه ۱۰۰ هزار دلاری در انتظار شماست و جایزه سال بعد نیز از هم اکنون تعیین شده. نیم میلیون دلار معادل ۲٫۵ میلیارد تومان به قیمت دلار فعلی! در این سری از رقابت‌ها، باشگاه‌های ورزش الکترونیک ترکیه، اروپا و همچنین آمریکا برای پیروزی بر سر جایزه بزرگ ۱۰۰ هزار دلاری زولا به رقابت می‌پردازند تا این جایزه ارزنده و جام قهرمانی را به خانه ببرند.
در همین راستا امسال تیم ملی زولای ایران نیز برای شرکت در رقابت های بعدی از بین برترین بازیکنان زولا در مسابقات کشوری که به ‌زودی برگزار می‌شوند انتخاب خواهند شد. این اولین بار در تاریخ ورزش‌های الکترونیک ایران خواهد بود که یک تیم رسمی به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.
اگر بالای ۱۵ سال دارید و به بازی های کامپیوتری شوتر آنلاین (مشابه کانتر استریک) علاقه‌مند هستید ، بازی زولا را میتوانید بصورت رایگان دانلود کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار