فرمانده انتظامی استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،سردار روح الامین قاسمی گفت:از ابتدای نوروز تا کنون پنج میلیون و 673 هزار خودرو از جاده‌های استان سمنان عبود کردند.
کد خبر: ۵۸۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 27 March 2018
به گزارش تابناک سمنان، فرمانده انتطامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جریان بازدید جانشین فرمانده ناجا و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از پاسگاه پلیس‌راه سمنان ـ دامغان اظهار داشت: از ابتدای نوروز تا کنون پنج میلیون و 673 هزار خودرو از جاده‌های استان سمنان عبود کردند و این آمار در جاده‌های استان سمنان ثبت شد.
سردار قاسمی با اشاره به گستردگی خدمات پلیس در جاده‌های استان سمنان با توجه به گستردگی مساحت و جاده‌های این استان، بر ضرورت تقویت تعداد کارکنان پلیس برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم تأکید کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به همکاری استاندار سمنان در اجرای طرح نوروزی پلیس در این استان، از سید شهاب‌الدین چاوشی برای این همکاری و تعامل تجلیل کرد.
وی با اشاره به ایجاد قرارگاه نوروزی پلیس استان سمنان برای اجرای طرح نوروزی عنوان کرد: این قرارگاه از سوی نیروی انتظامی استان سمنان با نام مبارک امام علی (ع) در این استان ایجاد شده است.
به گفته سردار قاسمی ، در راستای طرح استقبال از بهار قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان سمنان، 113 مصوبه از سوی این قرار گاه تصویب و به همراه رزمایش نوروزی پلیس برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اجرا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار