کد خبر: ۵۸۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 23 March 2018
گزارش تابناک سمنان به نقل از جی پلاس به نبیل معلول ، سرمربی تیم ملی فوتبال تونس شب گذشته (پنجشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی در ورزشگاه رادس، گفت: تیم ملی فوتبال ایران دارای توانایی های فنی بسیار خوبی است و بازیکنان آن نیز توانایی بدنی بالایی دارند و هرچند برخی ستاره های خود مانند «اشکان دژاگه» را در این دیداردر اختیار ندارد اما تونس دیدار مهمی در پیش خواهد داشت. نبیل معلول در ادامه گفت، دیدار با ایران با وجود دوستانه بودن آن، بسیار مهم است زیرا این آخرین مسابقه تیم تونس پیش از آغاز جام جهانی است و به همین دلیل تلاش می کند عملکرد قابل قبولی داشته باشد و برای پیروزی بازی می کند.
وی یکی از نقاط مثبت تیم ملی فوتبال ایران را ثبات در مدیریت آن دانست و گفت، «کارلوس کی روش» سرمربی کارکشته پرتغالی آن از سال 2011میلادی هدایت این تیم را بر عهده دارد.
معلول افزود: به نظر من مسابقه با ایران تجربه بسیار مهمی است به ویژه اینکه تلاش می کنیم بازیکنان جدیدی را وارد زمین کنیم و این درست است که ما «یوسف المساکنی» را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما این باعث نمی شود توازن تیم به هم بخورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال تونس در پایان گفت: تلاش می کنیم تاکتیک متنوعی با تغییر بازیکنان خطوط دفاعی داشته باشیم و ممکن است با چهار بازیکن دفاعی بازی را آغاز کنیم و پس از آن شمار بازیکنان دفاعی را به سه نفر برسانیم.
تیم های ملی فوتبال ایران و تونس 23 مارس (سوم فروردین 1397) ساعت 19:15 دقیقه به وقت محلی ( 22:45 دقیقه به وقت تهران ) در دیداری دوستانه در ورزشگاه 60هزار نفری رادس تونس به مصاف هم می روند.
تیم ملی فوتبال تونس یکی از پنح تیم آفریقایی است که موفق شده است جواز حضور در جام‌ جهانی روسیه را به دست آورد و با تیم‌های انگلیس، بلژیک و پاناما همگروه است.
تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار دوستانه با تونس، برای برگزاری دیدار دوستانه دیگری با تیم ملی فوتبال الجزایر، عازم اتریش می شود و روز سه شنبه 27 ماه مارس(هفتم فروردین) نیز دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال الجزایر در شهر «گراتس» اتریش برگزار می کند.
جام جهانی فوتبال 2018 از 24 خرداد تا 24 تیر 1397با رقابت 32 تیم در روسیه برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار