کد خبر: ۵۸۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 22 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از مهر  با نگاهی به ویژه برنامه های تحویل سال می توان دریافت در این میدان رقابتی نه مردم و نه تلویزیون پیروز شد بلکه اسپانسرها برنده این میدان بودند.
یک روز از فروردین ۹۷ می گذرد و اولین قسمت از مجموعه های نمایشی سیما در نوروز ۹۷ از شب گذشته اول فروردین روی آنتن رفت. البته با یک روز پخش یک اثر چند قسمتی نمی توان درباره آن اظهار نظر کرد ولی شاید با نگاهی به اولین قسمت از این مجموعه ها بتوان گفت فعلا «کلاه قرمزی» توانسته با پخش اولین قسمت از مجموعه، تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد.
باید دید این سریال ها در روزهای آینده می توانند نظر مخاطبان را جلب کنند یا خیر. تلویزیون نوروز ۹۷ یکی از برگ برنده های خود را برای جلب مخاطب از دست داد و نتوانست او را با ویژه برنامه های سال تحویل که پیش از این وعده اش را داده بود راضی نگه دارد.
مخاطبان تلویزیون امسال چهره های بسیاری را دیدند که مثل سال های قبل از شبکه ای به شبکه دیگر و از استودیویی به استودیوی دیگر می روند. این چهره ها تا حدی تکراری بودند که گاهی از یک سریال تلویزیونی تنها بعضی از بازیگرانش را دیدند که به شبکه های مختلف رفت و آمد دارند. رویکرد استقبال تلویزیون از موسیقی و دعوت از خوانندگان در این ایام هم اگرچه نکته قابل توجه و مثبتی بود اما وجه منفی آن٬ این بود که در این بخش هم شبکه های مختلف به سمت خوانندگانی رفتند که مردم در موسیقی های عامیانه خود به اندازه کافی آنها را می شناسند و شبکه ها بیشتر با موجی که در جامعه وجود دارد همراه شدند و نتوانستند خودشان خوراک جدیدی به مخاطب عرضه کنند.
اتفاقات خوبی هم اگرچه این میان رخ داد مثل حضور خوانندگانی که این سال ها کمتر در رسانه ملی دیده شدند اما شاید انتظار این بود که تلویزیون از این فرصت استفاده کند و بیشتر فضایی را برای موسیقی های نواحی و قطعات متنوع شهرها و مناطقی از گوشه و کنار کشور فراهم کند که تناسب بیشتری هم با یک آیین ملی دارند.
برنامه های ویژه سال تحویل امسال از دکور گرفته تا نحوه اجرا و ساختار، نتوانستند جذابیت های بصری و محتوایی جدیدی را برای مخاطب فراهم کنند تا پای این برنامه ها بنشیند. گفتگوهای طولانی با هنرمندان در بعضی از شبکه ها و حتی حضور بعضی از هنرمندان که بارها در قاب تلویزیون قرار گرفته اند و از زندگی و افکار و علایق خود سخن گفته اند از جمله نقاط ضعف برنامه ها بود.
شاید بیشترین سود را در این چند شب نه مردم نه تلویزیون نه حتی هنرمندان و چهره های مدعو بردند بلکه بیشترین سود نصیب اسپانسرها و صاحبان اپلیکیشن های مختلفی شد که به بهانه ساخت برنامه های جذاب آنتن رسانه ملی در اختیارشان قرار گرفت و به صورت مکرر نامشان برده شد.
کلاه قرمزی ۹۷ در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه ای از چهارشنبه ۱ فروردین ماه ۹۷ هر شب حوالی ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما،پخش می شود و تکرار اول آن روز بعد حوالی ساعت ۲۴ و تکرار دوم آن ساعت ۱۵ از شبکه ۲ سیما پخش می شود. مجموعه نمایشی عروسکی کلاه قرمزی ۹۷ به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب به روی آنتن می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار