کد خبر: ۵۸۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ 22 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل ازجام جم، یکی از اتفاق‌های خوب نوروز امسال برگزاری جشنواره پیامکی انتخاب بهترین‌ سریال، برنامه و مجری سال 96 به انتخاب مردم است که از طریق شماره‌گیری کد # 162 * و نصب نرم افزار سروش امکان‌پذیر می‌شود و به نفرات برنده 30 جایزه 30 میلیونی تومانی و یک جایزه ویژه 100میلیون تومانی تعلق می‌گیرد. در کنار این موضوع باید به راه‌اندازی پویش (#خودم_نوشتم ) اشاره کرد. به مناسبت فرارسیدن نوروز متین ستوده- بازیگر سریال‌های محبوب تلویزیون‌ به گفتگو نشستیم :
متین ستوده، فرزند سیدحسین ستوده، هنرپیشه سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. او تا کنون در سریال‌های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی و سریال لیسانسه‌ها به ایفای نقش پرداخته‌است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. خانم ستوده با حضور در ویژه برنامه راه‌اندازی پویش مردمی پیام نوروزی (#خودم_نوشتم ) به دو سوال کوتاه و در عین حال کلیدی خبرنگار ما پاسخ داد:
*از برنامه‌های ترکیبی و دورهمی تلویزیون کدام یک مورد علاقه شما است؟
از گذشته برنامه‌های مهران مدیری را دنبال می‌کردم اکنون هم برنامه «دورهمی» مورد علاقه من است. البته در بخش اجرا با تمام احترامی که برای مجریان تلویزیون قائل هستم به آقای رشیدپور رای می‌دهم.
*یک جمله تبریک بنویسید تا به عنوان یادگار در برنامه ثبت شود.
«سالی سرشار از سلامتی و برکت برای ایران و ایرانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار