کد خبر: ۵۸۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 19 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از هفت صبح سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره مسائل مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون روبه رویی ورزشکاران کشورمان با حریفان رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی جهانی گفت: من در موضع گیری های گذشته خودم گفتم، اینکه یک عزیزی در عرصه ورزش کشور و یا در ریاست فدراسیون سرمربی گری و یا مسئولیت دیگری حرفی می زند ما آنها را می شناسیم. آنها برادران خوب ما هستند اما حرف هایی که می زند، حرف های ناصواب و بدی است که نباید گفته شود.
به گزارش مهر،وی افزود: آرمان ما محو رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است. ما می خواهیم اسرائیل از بین برود و این یک آرمان، راهبرد، استراتژی و خواست عمومی ملت ماست اما مدال آوری یک افتخار است. حال به هر کسی بگوییم افتخار را قبول می کنید یا حفظ آرمان ها را اولویت می دهید همه به اتفاق خواهند گفت حفظ آرمان ها برای ما مهمتر است.
سردار غیب پرور اظهار داشت: افتخارآفرینی و کسب مدال قهرمانان و ورزشکاران ما در میادین جهانی بسیار خوب و مایه افتخار و مباهات برای ملت ماست اما این که مدال آوری به قیمت کوتاه آمدن از آرمان های ما باشد، به هیچ وجه قابل قبول نیست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: به دوستانمان توصیه می کنیم وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند. این عرصه صاحب دارد و حفظ ارزش های انقلاب تابع یک اصول کلی مشخص و غیرقابل تغییر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار