روابط عمومی فرمانداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنا ن ،به گزارش روابط عمومی فرمانداری سمنان سومین جلسه شوراي اداري شهرستان سمنان در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 19 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری سمنان سومین  جلسه شوراي اداري شهرستان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدوس امام جمعه موقت سمنان جناب آقای دکتر ناجی معاون محترم سیاسی ,امنیتی واجتماعی استانداری ، دانایی فرماندار،متقی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به همراه مدیران دستگاههای اجرایی استان فاقد شهرستان و مدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین عبدوس امام جمعه موقت سمنان با ارائه سلسله مباحث عقیدتی  ضمن گرامیداشت ایام ،آغاز  ماه رجب  و ماه بخشش و آمرزش انسانها و میلاد امام محمد باقر(ع) با بیان حدیثی از امام محمد باقر (ع)بیان داشت
کمال انسان در سه عنصر فهم و شناخت دینی/تقدیر(اندازه گیری) در زندگی در بخش های مختلف/صبر و مقاومت است که باید نسبت به آن توجه نمود.
در ادامه سید عباس دانایی فرماندار سمنان با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ،از اهتمام  ویژه دولت در کشور و استان و به تبع آن شهرستان سمنان به این امر خبر داد و با اشاره به ثبت نام و مراجعه   50 درصد از جویندگان کار در مرکز استان از به کارگمارده شدن بیش از 36 درصد آنان و کسب  رتبه اول در سطح استان در این امر خبر داد.
وی با اشاره به اقدامات مطلوب از سوی دستگاههای متولی در بحث اشتغال از تعیین    55 میلیارد تومان اشتغال فراگیر  در سال 96 در شهرستان سمنان خبر داد و   در بحث مشاغل خانگی نیز در کمیته امداد، بهزیستی، اداره تعاون فعالیت خوبی  اقدام شده که  در بحث اشتغال روستایی نیر سهم خوبی توسط دولت اعلام  که با توجه به اسکان تنها  6 درصد جمعیت شهرستان در روستاهای بخش مرکزی گفت  در ده روستای بالای 20 خانوار اعتبارات خوبی تصویب شده که در مجموعه کشور سهم مناسبی  برای تولید اشتغال روستایی پیش‌بینی شده است.
فرماندار سمنان با بیان اینکه یکی از موضوعات اصلی در مجموع کشور غیر از اقتصاد و اشتغال آسیب اجتماعی است که موضوع مهمی است و در سالیان اخیر مورد توجه مجموعه کشور قرار گرفت از احیا آسیب‌ها  و دسته بندی آنها در  5 جلسه در سطح عالی کشور با  بالاترین مرجع رسمی کشور گفت در برنامه ششم تلاش‌ها این است  آسیب‌ها 25 درصد  کاهش پیدا کند و محله محوری درهمین راستا در دستور کار قرار گرفته که در شهرستان سمنان سه محله شناسایی شده است.
دانایی با اشاره به  اجرای  طرح مهم دولت در کشور و استان ها با عنوان بازآفرینی شهری ،از شناسایی  17 محله  گفت بالاترین بافت ناکارآمد میانی را مرکز استان با 572 هکتار  دارد گفت تلاش می‌شود پروژه‌هایی که تعریف شده به سرانجام برسد
و ی نوسازی ناوگان عمومی را نیز از مهم‌ترین برنامه‌های دولت عنوان و شهرستان سمنان با داشت واحدهای تولید خودروساز فرصت مناسبی جهت تحقق این امر دانشت.
فرماندار سمنان با بیان اختصاص  85 میلیارد تومان اعتبار کلیه به دستگاه‌های مختلف در مرکز استان با   پروژه‌ها ی متفاوت ، از میانگین  60 درصدی  تخصیص این اعتبارات  برای ادارات خبر داد.
سید عباس دانایی فرماندار سمنان با تاکیر بر   دستور کار قرادادن  برنامه محوری برای سال 97 از سوی مدیران  خواستار اولویت بندی برنامه ها توسط  تمام دستگاه‌ها اجرایی شد.
وی در پایان خواستار فراهم سازی بهترین شرایط برای گردشگران د و تلاش برای  میزبانی مطلوب برای گردشگران شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار