کد خبر: ۵۸۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 19 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از تسنیم، صبح 27 دی امسال وقوع چهار فقره قتل در شهر شادگان خوزستان به پلیس اعلام شد که بسرعت تیمی از مأموران اداره آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.
در بررسی اولیه مشخص شد چهار نفر از اعضای یک خانواده شامل مادر و سه فرزندش - دو دختر نوجوان و پسری یک‌ساله- توسط نابرادری خانواده با سلاح شکاری ساچمه‌ای به قتل رسیده‌اند و قاتل که پسری 19 ساله بود از محل جنایت متواری شده است.
تحقیقات تکمیلی نشان داد پدر قاتل زمانی که پسرش کوچک بود از همسر نخستش جدا شده و دوباره ازدواج کرده و حاصل ازدواج دومش سه فرزند بود. همچنین قاتل پس از جدا شدن پدر و مادرش همراه با پدرش زندگی می‌کرده است.
بررسی‌ها برای بازداشت قاتل ادامه داشت تا این‌که کارآگاهان متوجه شدند وی به تهران گریخته و در پایتخت مشغول به کار شده است، در نهایت کارآگاهان روز شنبه با نیابت قضایی موفق به شناسایی محل اختفای قاتل و بازداشت وی شدند.
متهم این پرونده در اظهارات اولیه مدعی شد: با خانواده نامادری‌ام مشکل داشتم و شب حادثه سلاح شکاری را که داخل خانه بود، برداشتم، وارد اتاقی شدم که همسر پدرم و خواهران و برادر ناتنی‌ام داخل آن بودند و فقط یک گلوله شلیک کردم و پس از قتل آنها از محل متواری و در تهران مشغول کار شدم.
متهم پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران و تفهیم اتهام، با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به دادسرای مربوط در شهر محل وقوع حادثه ارسال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار