معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سعید ناجی گفت :قانونمندی را از اولویت‌های مهم در اجرای برنامه‌های دولت دانست و یادآور شد: این رکن از مواردی است که همواره مدنظر دولتمردان بوده است .
کد خبر: ۵۸۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 18 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ، سعید ناجی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری سمنان، با تأکید بر این که گاهی، تفاوت دیدگاهها مانع تحقق اهداف می‌شود، افزود: لازمه عملیاتی شدن سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، حرکت در مسیر هدف‌گذاری شده است و باید دستگاه های اجرایی برای عملیاتی کردن این برنامه ها اقدام کنند.
وی به ضرورت اخلاق مداری در اجرای سیاست‌های دولت اشاره کرد و گفت: رعایت اخلاق یک اصل و ضرورت است و اگر خودمان را در این چارچوب مطابقت ندهیم،نمی‌توانیم در حوزه دولت مؤثر واقع شویم.
وی ادامه داد: ما موظف به تقویت حوزه اخلاق در فعالیت اجرایی هستیم و در پاسخ به هجمه های غیر اخلاقی باید صبور باشیم.
ناجی قانونمندی را از اولویت‌های دیگر در اجرای برنامه‌های دولت دانست و یادآور شد: این رکن از مواردی است که همواره مدنظر دولتمردان بوده و این دولت با توجه آسیب‌هایی که از گذشته بود تأکید خود را برقانون‌مداری گذاشته است.
معاون استانداری سمنان خاطرنشان کرد: باید درچارچوب قانون حرکت کنیم تا مردم تمکین به قانون را به صورت ملموس حس کنند.
وی با تأکید بر ضرورت تعامل سازنده با جهان و کشورهایی که عزت جمهوری اسلامی را به رسمیت شناختند، تصریح کرد: ایران کشور منزوی نیست و همه تلاش دولتمردان ارتباط بادنیا و مللی است که عزت جمهوری اسلامی را به رسمیت شناختند.
ناجی، اعتدال و پرهیز از زیاده روی را از شعارهای مهم دولت اعلام کرد و توجه به این امر را ضروری دانست .
معاون استانداری سمنان ادامه داد: همه مسوولان اجرایی باید شناخت کافی از وظیفه خود داشته باشند و سیاست‌های دولت در هر بخشی باید توسط مسوولان اجرایی مرور شود.
وی نقد منصفانه را راهکاری برای بهبود عملکردها دانست و یادآور شد: انتقادات و تخریب‌هایی که جلوی فعالیت‌های منسجم دولت را بگیرد با نقد منصفانه تفاوت دارد.
ناجی ،انعکاس فعالیت‌ها و منتقل کردن آن به بدنه جامعه را ضروری دانست و گفت: مردم باید در جریان خدمات دولت و فعالیت ‌ها باشند تا رضایت آنان حاصل شود .
فرماندارسمنان با بیان این که، وقوع سرقت در سمنان از ابتدای سال 96 تا 25 اسفند 20 درصد کاهش یافت گفت: این اتفاق خوشایند نتیجه هم‌افزایی ادارات مرتبط و اعضای شورای تأمین بوده است.
سید عباس دانایی با تأکید بر این که سال 97، برنامه محوری مدنظر است ، اضافه کرد: اولویت‌بندی برنامه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی ضروری است و تخصیص اعتبارات بر مبنای اولویت‌ها و برنامه‌های ارایه شده از سوی مسوولان دستگاه‌های اجرایی است.
به گزارش ایرنا، در این نشست گزارشی از فعالیت‌های نهادهای مختلف در سطح شهرستان ارایه شد و دستگاه‌های متولی ستاد نوروزی برنامه‌های خود در ایام نوروز را تشریح کردند.
شهرستان سمنان بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار