فرمانده انتظامی شاهرود :
به گزارش تابناک سمنان ،احمد حاج پروانه گفت :کشف کالاهای قاچاق در یک بازه زمانی نسبتاً طولانی‌مدت در این شهرستان  ۸۲ درصد افزایش‌یافته است .
کد خبر: ۵۸۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 17 March 2018
به گزارش تابناک سمنان فرمانده انتظامی میامی در نشست خبری روز شنبه خود با اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی درباره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، گفت: کشف کالاهای قاچاق در یک بازه زمانی نسبتاً طولانی‌مدت در این شهرستان  ۸۲ درصد افزایش‌یافته که می‌تواند دستاورد خوبی برای ناجا و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.
حاجی پروانه از رشد پنج‌درصدی تماس‌های مردم میامی با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ نیز در سال جاری خبر داد و تأکید کرد: تعداد عملیات ناجا نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش‌یافته است.
سرگرد  احمد حاج پروانه ، ضمن بیان اینکه کشف سرقت توسط نیروی انتظامی طی ۱۱ماهه سال۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۲۶درصد افزایش‌یافته است، تأکید کرد: بیشترین جرمی که در بحث امنیت دارد موضوع سرقت است که در سال جاری شاهد کاهش یک‌درصدی وقوع آن در سطح شهرستان بوده‌ایم.
وی افزود: یکی از دلایل افزایش کشفیات سرقت در شهرستان ارتقای روش‌های علمی پلیسی است که در سال جاری در اولویت ناجا قرار گرفت همچنین باید گفت در سال جاری پنج باند سرقت احشام در شهرستان‌های هم‌جوار با همکاری ناجای میامی به چنگ قانون افتاد و ۲۸ فقره سرقت احشام در میامی نیز کشف شد که البته عمده سارقان غیربومی بودند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار