امام جمعه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی مراسم ایام نوروز مطابق با سنت‌ها و آیین‌ها اسلامی و ایرانی برگذار شود.
کد خبر: ۵۸۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷ 16 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ،امام جمعه سمنان ظهر آدینه در آخرین خطبه‌های نماز جمعه سال جاری در سمنان به میزبانی مسجد امام(ره) ضمن بیان اینکه باید تلاش کنیم تا با توبه و انجام حسنات به استقبال سال جدید رویم، ابراز داشت: قطعاً اسلام مخالفتی با شادی ندارد اما باید توجه کنیم این شادی ها به جشن هایی نظیر برج میلاد تهران منتهی نشود و از سوی دیگر سنت‌ها و آیین‌ها اسلامی و ایرانی نیز حفظ شود. وی بابیان اینکه دعای تحویل سال تنها با خواست همه آحاد جامعه برآورده خواهد شد، افزود: ترویج حجاب و پاک‌دامنی، ترک اشرافی گری و از بین رفتن شکاف طبقانی احسن الحالی است که تنها با مغایر نبودن گفتار و رفتار مسئولان و مردم ایجاد می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه دشمن با تلاش های شبانه‌روزی خود به دنبال فاصله انداختن نسل جدید از معنویات هستند، ابراز داشت: ماه رجب ایام پربرکت و توام با رحمت الهی برای بهره‌گیری از برکات خداوند است بنابراین نباید اجازه دهیم تا استکبار با هجمه‌های فرهنگ در فضای مجازی ما را از ارزش‌های اسلامی و دینی منحرف کند.
آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی سعی در تضعیف نظام‌دارند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن به هر بهانه‌ای کوشید تا با تضعیف نظام آن را ناکارآمد جلوه دهد که با هوشیاری مردم هیچ زمان به این هدف خود نرسیدند امروز خیمه انقلاب ولایت فقیه است و باید برای حفظ آن کوشا باشیم.
وی افزود: وجود آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله سید احمد خاتمی و تعدادی از اهالی این استان در خبرگان رهبری از امتیازات سمنان محسوب می‌شود و سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه اخیر خبرگان رهبری پیروزی اهل حق به شمار می‌رود که باید برای تحقق آن ایمان و تقوا را در جامعه تقویت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار