فرماندار دامغان :
به گزارش تابناک سمنان ،علی اصغر مجد گفت:خانه بهداشت و درمان "وامرزان" در دامغان با حضور معاون درمان وزیر بهداشت و درمان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۸۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 16 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ظهر امروز خانه بهداشت و درمان " وامرزان " با حضور مسئولان شهرستانی، مدیران استانی و معاون درمان وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد.
فرماندار دامغان  در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: خانه بهداشت "وامرزان" در این شهرستان با زیربنای 62 مترمربع احداث‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه این خانه بهداشت فعالیت خود را از امروز به‌صورت رسمی آغاز می‌کند ابراز داشت: ارتقای شاخص‌های بهداشتی و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در این منطقه یکی از مهم‌ترین مطالبات ما از مسئولان استانی است.
مجد ،راه‌اندازی این خانه بهداشت را یکی از مطالبات مردم برشمرد و افزود: بالغ‌ بر یک هزار و 640 میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز این خانه بهداشت هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این اعتبار از محل اعتبارات ابلاغی وزارت و تفاهم‌نامه‌های ساخت واحدهای بهداشتی و درمانی، منابع استانی و داخلی تأمین‌شده است یادآور شد: در خانه‌های بهداشت، خدمات بهداشتی به میان‌سالان، سالمندان، زنان باردار، کودکان، بیمارن فشارخونی و دیابتی ارائه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار