نماینده دامغان در مجلس:
به گزارش تابناک سمنان ،نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار کرد:سه هزار و ۱۲ نفر بیکار در شهرستان دامغان وجود دارد.
کد خبر: ۵۷۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 16 March 2018
بوالفضل حسن بیگی شامگاه پنج‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات محله شهدای شهر دامغان به میزبانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهربا اشاره به وجود سه هزار و ۱۲ نفر بیکار در شهرستان، اظهار داشت: در حال حاضر شش هزار نفر از مناطق دیگر کشور و حتی اتباع خارجی در شهرستان حضور دارند که به شغل کارگری مشغول هستند لذا این وضعیت باید ساماندهی شود. نماینده مردمدامغان در مجلس ضمن تأکید بر اینکه با ایجاد انجمن معدن در دامغان ۸۵ معادن غیرفعال شهرستان طی ماه‌های گذشته فعال شده است، افزود: سالانه ۱۲ میلیون تن مواد معدنی از سطح معادن کشور تولید می‌شود که دامغان می تواند در این زمینه سهم خوبی داشته باشد، همچنین افزایش تولیدات، فرصت خوبی برای رفع معضل بیکاری خواهد بود.
وی بابیان اینکه دامغان با جفا بیگانه نیست، گفت: باید سهم شهرستان از مرکز استان گرفته شود از سوی دیگر ما معتقد هستیم مدیری که از شهرستان اطلاعات ندارد باید با مدیر پرتلاش تعویض شود چرا که ۲۲۸ پروژه کوچک و بزرگ بااعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان در دست اجرا است که اگر مدیران قوی در راس امور نباشند به مشکل برخواهیم خورد.
حسن بیگی با بیان اینکه ایجاد شش مجتمع آب‌رسانی در دامغان باهدف کاهش آثار سوء خشک‌سالی در سال‌های اخیر صورت گرفته است، تأکید کرد: این مجتمع‌ها  ۷۵درصد روستاهای شهرستان را تحت پوشش قرار داده اند.
وی افزود: در دامغان ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بهره‌بردار بخش کشاورزی وجود دارد که برای حل مشکلات آبرسانی در این بخش، باید به سمت تغییر الگوی کشت برویم که دولت نیز با پرداخت تسهیلات به تقویت این موضوع کمک می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار