سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: خدمات اقامتی فقط باید توسط دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر ارائه شود.
کد خبر: ۵۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 15 March 2018
به گزارش  تابناک سمنان به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» شب گذشته و در دیدار با مدیران واحدهای اقامتی استان سمنان، افزود: ارائه خدمات اقامتی توسط سایر دستگاهها و نهادهایی که عضو ستاد خدمات سفر نیستند، ممنوع است.
وی گفت: این ممنوعیت با هدف ساماندهی خدمات، جلوگیری از بی‌نظمی و ارتقاء خدمات قابل ارائه به مسافران و گردشگران نوروزی، اعلام شده است.
جهانشاهی افزود: نهادها و تشکیلات دولتی و غیر دولتی نباید بدون نظارت نهاد متولی، خدمات اقامتی و .. ارائه کنند. وی با تاکید بر اینکه قوانین و ضوابط مربوط به تاسیسات گردشگری انعطاف لازم برای فعالیت نظام‌مند را دارند، گفت: ارائه خدمات به مسافران، خارج از این چارچوب، شایسته مردم نیست.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات واحدهای اقامتی، زمینه‌ساز رونق گردشگری است، افزود: هدف اصلی صنعت گردشگری استان، افزایش ضریب اقامتی در واحدهای دارای مجوز است.
وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در حوزه گردشگری، استان سمنان در سال 1400 در کشور از جایگاه قابل توجهی در حوزه گردشگری برخوردار شود.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: واحدهای اقامتی استان سمنان به لحاظ کیفی در سطح خوبی قرار دارند.
این استان دارای 94 مرکز اقامتی شامل 12 هتل، 2 هتل آپارتمان، پنج مهمانپذیر ، 43 اقامتگاه بوم گردی، 26خانه مسافر، یک متل و پنج مجتمع اقامتی، محوطه و مجموعه گردشگری است. این واحدها در مجموع دارای یک هزار و 309 تخت برای اقامت گردشگران است و ظرفیت اقامتی رسمی در استان سمنان بیش از 2 هزار نفر شب است .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار