فرماندار سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ، به گزارش روابط عمومی فرمانداری سمنان جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان به ریاست سید عباس دانایی فرماندار به همراه اعضا در محل فرمانداری سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱ 14 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تنظیم قیمت و توزیع میوه مردم در شهرستان در ایام نوروز ۹۷ به عمل آمده گفت به همت اداره تعاون و روستایی و جهاد کشاورزی خرید و ذخیره سازی میوه به مقدار مورد نیاز انجام شده و از تاریخ ۲۴ اسفندماه ایم میوه ها در شهرستان در ۳۶ محل در شهر و روستاهای شهرستان توزیع خواهد شد.
فرماندار سمنان با توجه به اینکه قیمت سیب و پرتغال در کمیسیون تعیین قیمت در ۲۳ اسفند اعلام خواهد شد تصریح کرد نیاز شهرستان با برآورد صورت گرفته تامین وذخیره سازی شده است.
وی از افزایش نظارت های بر قیمت ها در سطح بازار خبر داد و گفت بازرسان صنعت و معدن و اصناف و فرمانداری به صورت دستگاهی و مشترک بر توزیع و قیمت کالا و نظارت مستمر را داشته و با گرانفروشان و متخلفان برخورد قانونی صورت می پذیرد.
وی ۱۰ غرفه میادین شهرداری/۲۴ غرفه واحد صنفی و ۲ غرفه تعاون روستایی را اماک توزیع میوه شب سال همشهریان در شهرستان سمنان نام برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار