کد خبر: ۵۷۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 13 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از ایسنا، احد وظیفه ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشور اظهار کرد: بنا بر تحلیل نقشه‌ ها و داده های هواشناسی، امروز (۲۲ اسفند) در استان‌های شرقی کشور از جمله کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار باران، همراه با وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. همچنین به دلیل وزش باد احتمال وقوع گرد و خاک در این استان‌ها وجود دارد.
وی افزود: امروز به دلیل نفوذ جریانات خنک و مرطوب به نوار شمالی کشور، بارش باران و مه‌ گرفتگی در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: فردا و پس فردا (۲۳ و ۲۴ اسفندماه) اغلب نقاط کشور بدون بارش خواهد بود تا اینکه در اواخر روز پنجشنبه موج بارشی از شمال غرب و غرب به کشور نفوذ می‌کند.
وظیفه تاکید کرد: از امروز تا پنجشنبه در اغلب نقاط کشور روند افزایش کند دما (حدود ۳ درجه سلسیوس) خواهیم داشت. همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.
این کارشناس سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس‌فردا (۲۳ و ۲۴ اسفندماه) صاف همراه با وزش باد خواهد بود همچنین تهران در اواخر وقت افزایش ابر خواهد داشت. بیشترین و کمترین دمای تهران در این دو روز به ترتیب ۱۹ و ۸ درجه سانتیگراد و ۲۱ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار