فرمانده انتظامی دامغان:
به گزارش تابناک سمنان ،سید علی اکبر میری گفت:طرح انتظامی دامغان برای ایام نوروز از ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و در این راستا پلیس در محل‌های پرتردد و اسکان و اتراق مسافران برای استراحت ،حضوری فعال خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳ 13 March 2018
ه گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی اکبر میری عصر سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی دامغان بابیان اینکه طرح انتظامی دامغان برای ایام نوروز از ۲۷ اسفند آغاز می‌شود و در این راستا پلیس در محل‌های پرتردد و اسکان و اتراق مسافران برای استراحت نظیر پارک های امام حسین (ع)، سه‌راه چشمه‌علی، پارک دانشجو و زائرسراهای قمر بنی هاشم (ع) و آستان قدس رضوی در محور دامغان- سمنان و دامغان- شاهرود حضوری فعال خواهد داشت.
میری با اشاره به آغاز طرح کنترل ترافیک و روان‌سازی جاده‌ها و معابر درون‌شهری از روز ۲۴ اسفند، ابراز داشت: با توجه به تردد سالانه بیش از ۲۰ میلیون زائر علی بن موسی الرضا (ع) از محورهای مواصلاتی استان سمنان چهار کانکس سیار پلیس در مبادی ورودی و خروجی این شهر مستقر خواهد شد.
وی افزود: طرح‌های کنترل ترافیکی و روان‌سازی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی و طرح انتظامی تا پایان روز ۱۴ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت و ۳۰۰ نفر از پرسنل پلیس اعم از نیروهای کادر و وظیفه در این طرح به صورت شبانه‌روزی همکاری دارند.
میری تاکید کرد: مردم و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مزاحمت می‌توانند مراتب را با تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی گزارش کنند و پلیس نیز در اسرع وقت پاسخگوی نیاز مردم خواهد بود.
فرمانده انتظامی دامغان افزود:طی یک‌ماهه اخیر هفت هزار مواد محترقه در شهرستان کشف‌شده است، ابراز داشت: در جریان شناسایی محل‌های دپو و فروش مواد محترقه، پلیس موفق به شناسایی سه نفر از عوامل توزیع این مواد شد.
وی بابیان اینکه دو خودرو توزیع‌کننده مواد محترقه توقیف شد، افزود: به دنبال افزایش فرهنگ‌سازی در خصوص برگزاری جشن چهارشنبه سوری هستیم و قطعا با رویکردی اجتماعی به صورت ۱۰۰ درصدی برای افزایش نظم و امنیت در شهر تلاش می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار