سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت:
به گزارش تابناک سمنان ،سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: مسافران نوروزی با سفر و اقامت در این استان می‌توانند برنده یک دستگاه خودرو شوند.
کد خبر: ۵۷۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 13 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل ازروابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «محمد جهانشاهی» امروز ودر دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان، افزود: مسافرانی که از ۲۸ اسفند امسال تا ۲۸ فروردین 1397 در فضاهای اقامتی رسمی این استان اقامت داشته باشند، می‌توانند برنده خودروی شاسی بلند شوند.
وی گفت: افرادی که در واحدهای زیر نظر این اداره کل شامل هتل‌ها، مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم گردی اقامت داشته باشند، وارد قرعه کشی این دستگاه خودرو می‌شوند.
جهانشاهی با بیان اینکه مسافرانی که حتی یک شب نیز در این مراکز اقامت داشته باشند، وارد قرعه کشی می‌شوند، گفت: شانس افرادی که بیشترین میزان اقامت را دارند به مراتب بیشتر است.
 جهانشاهی افزود: برنامه اعلام نتایج قرعه کشی به طور مستقیم از شبکه استانی یا یکی از شبکه های ملی پخش می شود.
وی با تاکید بر اینکه افزایش ماندگاری گردشگران یکی از اهداف مهم این اداره کل است، گفت: این استان ظرفیت پذیرش حدود 70 هزار نفر را در هر شب در بیش از 400 مرکز اقامتی دارد و پیش بینی می‌شود بیش از یک میلیون نفر در ایام تعطیلات نوروز در واحدهای زیر نظر این اداره کل اقامت داشته باشند.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این جلسه گفت: چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه، طرح نوروزی ستاد خدمات سفر استان سمنان در محل نیروی انتظامی استان، رسما آغاز به کار می‌کند.
"قدرت ا... ابک" افزود: اجرای این طرح تا پانزدهم فرودین ماه ادامه دارد و هدف تمامی دستگاههای اجرایی، ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران نوروزی است.
سایر اعضای ستاد خدمات سفر استان نیز در این جلسه به بیان برنامه‌های خود برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی پرداختند
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شادکام
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
قرعه کشی اقامت هتل های چه زمانی انجام میشود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار