استاندار سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،سید شهاب‌الدین چاووشی صنایع استان فاقد بهره‌وری هستند و این مسئله به سبب عدم وجود دانش و اطلاعات لازم است.
کد خبر: ۵۷۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 12 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ، استاندار سمنان شامگاه یکشنبه در دیدار با سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان نیازمند پژوهش هستند.
چاوشی با بیان اینکه برای ارتقای سطح کیفی تولید و افزایش درآمد نیازمند بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی هستیم افزود: در استان سمنان 817 هیئت‌علمی وجود دارد که باید با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به تحقق اهداف دولت در راستای افزایش بهره‌وری تولید گامی مؤثر برداریم.
وی با تأکید بر لزوم تقویت ارتباط بین علم و صنعت یادآور شد: پرداخت حق‌التدریس اساتید و حق پژوهش اساتید در دستور کار قرار گیرد.
استاندار سمنان  با اشاره به اینکه تاکنون روی کمیت برنامه‌ریزی‌شده است و باید نسبت به مسائل کیفی و تربیتی دانشجویان نیز توجه ویژه‌ای شود.
چاووشی با تأکید بر اینکه بسیاری از تکنیک‌های تولید سنتی شده است ابراز داشت: باید این تکنیک‌ها به‌روزرسانی شود تا بهره‌وری افزایش یابد و بسیاری از مشکلات در مسیر تولید رفع شود.
استاندار سمنان اضافه کرد: مدیران عرصه تولید و صنعت با اساتید و هیئت‌علمی گروه‌های فنی نسبت به بررسی و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات این عرصه اقدام کنند.
وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح‌های درآمدزایی برای دانشگاه آزاد استان سمنان در دستور کار قرار گیرد افزود: پیوند علم و صنعت می‌تواند نسبت به افزایش درآمدهای دانشگاه آزاد نیز اقدامی مؤثر انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار