معاون استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،آقامحمد همتیان شرکت‌های دانش‌بنیان نقشی اساسی در تولید علم و اشتغال دارند؛ از مجموعه پارک علم و فن‌آوری انتظار داریم تا نسبت به رفع مشکلات این شرکت‌ها بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۵۷۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 12 March 2018
به گزارش تابناک سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی آموزش و پژوهش و فناوری استان سمنان اظهار کرد: در این کارگروه هفت وظیفه به‌عنوان وظایف کارگروه در طرح آمایش سرزمین پیش‌بینی‌ شده و لازم است تا مسؤولان و اعضای کارگروه نسبت به تحقق آن اهتمام بورزند.وی ادامه داد: متأسفانه بحث اشتغال فارغ‌التحصیلان به‌سوی دولت معطوف شده است؛ باید به گونه‌ای اقدام کنیم که این گروه به‌سوی بخش خصوصی هدایت شوند.
همتیان اضافه کرد: تولید و اشتغال نگرانی و دغدغه اصلی همه ماست و توجه به مقوله ارتباط صنعت و دانشگاه می‌تواند در رفع این دغدغه مؤثر باشد.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقشی اساسی در تولید علم و اشتغال دارند؛ از مجموعه پارک علم و فن‌آوری انتظار داریم تا نسبت به رفع مشکلات این شرکت‌ها بیشتر تلاش کنند.
وی با تأکید بر اینکه استانداری سمنان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند، ادامه داد: دانشگاه‌ها جهت اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال تلاش کنند.
 لزوم توجه بیشتر نسبت به مقوله ارتباط صنعت و دانشگاه، کنترل مهاجرت و یا بهبود وضع مهاجرت در استان سمنان و برنامه‌ریزی برای مهاجرت نیروهای تخصصی و ماهر به استان و پذیرش نخبگان، حمایت بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و برگزاری مستمر جلسات به‌صورت هر دو ماه یک‌بار ازجمله موارد مطرح‌شده در جلسه کارگروه تخصصی آموزش و پژوهش استان سمنان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار