نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ولایت به‌مثابه نعمت بزرگی در انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که باید در راستای ترویج فرهنگ ولایی در بین آحاد جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم چراکه حرکت درراه ولایت جامعه را از خطرات و توطئه‌ها مصون نگه می‌دارد.
کد خبر: ۵۷۷۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 11 March 2018
به گزارش تابناک سمنان نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بعدازظهر یکشنبه در جمع پیشکسوتان روحانی حاضر در دفاع مقدس به همت تبلیغات اسلامی استان سمنان و به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه باید خاطرات رزمندگان به‌طور مکتوب و گفتاری به نسل‌های آینده منعکس شود، تأکید کرد: یکی از فواید این اقدام شایسته قرار گرفتن نسل جوان در جریان رویدادهای عظیم رخ‌داده در دفاع مقدس محسوب می‌شود. وی افزود: مهم‌ترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در دفع مقدس، تبعیت از ولایت و عشق به خاندان پیامبر (ص) و ائمه اطهار(ع) بود که این امر باید در بین نسل جوان جامعه نیز تبیین شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس و راویان امروز روزهای افتخارآفرین انقلاب اسلامی جز برای حفظ ولایت برنامه‌ای ندارند، گفت: باید برای انتقال مفاهیمی مانند ولایتمداری به نسل جوان برنامه‌ای مدون داشت از سوی دیگر باید دانست که تبعیت از اهل بیت(ع) ضرورت دارد.
آیت الله شاهجراغی با بیان اینکه دست یاری‌رسانی پشت انقلاب اسلامی ما قرار دارد، تأکید کرد: هر کشور دیگری جز ایران اسلامی در طول ۴۰ سال با این حجم از توطئه‌ها از سوی دشمنان مواجه می‌شد قطعاً فروپاشی را به چشم می‌دید اما امروز شاهد هستیم که عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه ولایت و امنیت روزبه‌روز افزایش می‌یابد.
وی بابیان اینکه امروز باید از بزرگانی چون فاطمه زهرا(س) الگو بپذیریم، تأکید کرد: باید توجه کنیم که حضرت فاطمه زهرا (س) در سخنان خود درباره ولایت چه می‌گوید و از ما چه می‌خواهد و ما نیز در همان راه گام برداریم تا موفق شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار