مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،سلامی گفت: برای حفظ انقلاب و نیروهای انقلاب باید باورهای انقلابی تقویت شود و نیروهای انقلابی با اعتقاد دراین میدان های حضور داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 11 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمناننشست مدیر ایثارگران دستگاه های اجرایی استان  در آستانه  روز شهدا در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» اظهار داشت: ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت و جان فشانی در راه خدا،  راه و رسم بزرگ مردانگی و جهاد در راه خدا را زنده نگه داریم و به نسل های آینده جامعه  انتقال دهیم .
 
سلامی گفت: از کارهای الویت دار ایثارگران و جامعه ایثارگری برای حفظ  فرهنگ ایثار و شهادت داشتن برنامه های فرهنگی و بصیرتی و آگاه سازی رسالت های دفاع مقدس  به نسل جوان می باشد.
سلامی گفت: جامعه ایثارگری باید همواره الگوی جامعه و کارکنان دستگاه های اجرایی استان می باشند. زیرا امروز دشمن همانند گذشته مستقیم وارد جنگ به ما نشده است و غیر مستقیم و پنهانی در حال مبارزه با ما می باشد .
مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان داشت: امروز کارکنان جوان جامعه از نسل دوم ، سوم و چهارم  انقلاب هستند  و ما باید تلاش کنیم  که ارزش ها و حماسه های بزرگ تاریخ انقلاب  به دست فراموشی سپرده نشوند و وظیفه ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس علاقه مند کردن نسل جوان  به ارزش های انقلاب و  دفاع مقدس می باشد به  طوری که خود آنان مبلغ  ارزش های انقلاب در جامعه و  ادامه دهنده مسیر جوانان دیروز انقلاب یاشند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار