معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اخذ تسهیلات رونق تولید از سوی واحدهای دامی این استان گفت: تاکنون 460 نفر از بهره‌برداران بخش دامپروری استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
کد خبر: ۵۷۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ 10 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مصطفی شاه‌حسینی به ارزش ریالی تسهیلات دریافت شده از سوی بهره‌برداران بخش دامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: شاغلان بخش دامپروری استان برای احیای واحد دامی خود و برای تأمین نقدینگی حدود 625 میلیارد و 727 میلیون ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: در راستای رفع موانع تولید واحدهای دامی استان در مجموع تعداد 968 واحد برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند تا از محل این تسهیلات برای تأمین نقدینگی و همچنین ادامه فعالیت واحد دامی خود اقدام کنند که در مجموع از این افراد معرفی‌شده تعداد 460 نفر موفق به اخذ تسهیلات شدند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه این تعداد شاغل در واحدهای دامی استان برای دریافت یک میلیارد و 452 میلیون و 920 هزار ریال به بانک عامل معرفی‌شده بودند تصریح کرد: از این میزان در مجموع بیش از 625 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در بخش دامپروری استان اخذ شد.
شاه‌حسینی با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای حمایت از واحدهای دامی گفت: با هدف رفع موانع تولید و تأمین نقدینگی شاغلان بخش دامپروری استان واحدهای تولیدی بخش دامی استان که با مشکلاتی مواجه بودند برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان 598 واحد دامداری صنعتی و یک هزار و 200 واحد دامداری سنتی در استان سمنان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار