رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان:
به گزارش تابناک سمنان ،محمد طالبی با بیان اینکه این مجتمع با زیربنای ٧٠٠ مکترمربع و در پنج طبقه احداث شده است گفت: مجتمع فرهنگی و سینمای حلیج فارس دامغان با هزینه ٢٠٠ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ایجاد شده و مشتمل بر سه سالن سینما است.
کد خبر: ۵۷۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 10 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از وابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: این مجتمع در مراسمی با حضور معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون رییس سازمان سینمایی کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان استانی و محلی افتتاح شد.
طالبی با بیان اینکه ظرفیت این سالن ها را در مجموع ٢٩٥ نفر است ؛ گفت: سالن های مذکور که مجهز به پخش فیلم دیجیتال است به ترتیب دارای ١٤٥، ٩٥ و ٥٥ نفر ظرفیت است.
برای تجهیز این مجتمع سینمایی سینما شهر نیز دو میلیارد و ٤٠٠ میلیون ریال کمک کرده است.

فرماندار دامغان نیز در حاشیه افتتاح این پردیس سینمایی ضمن تقدیر از سرمایه‌گذار بخش خصوصی این پروژه اظهار داشت: ایجاد مجتمع‌های فرهنگی، تجاری سینمایی از این دست بسیار ضروری بوده و جایگاه ویژه هنری و بازوی مهم برای انتقال فرهنگ و مفاهیم مهم فرهنگی است.
علی‌اصغر مجد گفت: فرهنگ و تمدن چند هزارساله شهرستان دامغان گواهی فرهنگ دوستی مردم این دیار است.
وی افزود: وجود چهره‌های شاخص فرهنگی هنری این شهرستان نیز نشان از پتانسیل بالای فرهنگی هنری این شهرستان است.
فرماندار دامغان گفت: با افتتاح این پردیس سینمایی در شهرستان دامغان که شامل 3 سالن سینما مجتمع‌های تجاری و رفاهی و 300 صندلی سینما است؛ تعداد صندلی‌های سینمایی استان سمنان به 1300 رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار