استاندار سمنان :
به گزارشتابناک سمنان، سید شهاب‌الدین چاووشی اظهار داشت: استان سمنان با توجه به شرایط اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و سایر ظرفیت‌های موجود نقش مؤثری در کاهش جمعیت کلان‌شهر تهران دارد.
کد خبر: ۵۷۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 08 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از استاندار سمنان که بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد:راه‌اندازی قطار حومه‌ای از  استان سمنان  به پایتخت گامی مؤثر در این راستاست .
وی افزود :وجود دو فرودگاه هوایی و ترانزیت جاده‌ای از دیگر ظرفیت‌های مطچاوشی با تأکید بر اینکه استان سمنان استان معین پایتخت در مواقع بحرانی است اعلام کرد: در صورت بروز حوادث و مواقع بحرانی این استان می‌تواند پذیرای جمعیت قابل‌توجهی از کلان‌شهر تهران در این منطقه باشد و خدمات مطلوبی را به مردم پایتخت ارائه کند.
وی از اجرای طرح نوسازی و توسعه ناوگان‌های حمل‌ونقل استان سمنان و اصلاح بافت‌های فرسوده این منطقه خبر داد و گفت: این امر یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است که بر دوش شهرداری‌های سراسر استان قرار دارد.
استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهر نیازمند حمایت و همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است تأکید کرد: شهرداری و شورای شهر در سراسر استان نیازمند منابع مالی پایداری هستند که بتوانند در این مسیر همکاری و اقدامات لازم را به بهترین نحو اجرایی کنند.
وی ابراز داشت: ایجاد شهر هوشمند از دیگر رویکرد استانداری سمنان است و مدیریت شهری نیز باید همسان با این رویکرد شیوه‌های جدید را به‌کارگیری کنیم.
چاوشی از به‌روزرسانی خدمات شهری و توسعه دولت الکترونیک در این بخش یادآور شد: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت دولت است و این امر نیازمند توسعه و تقویت زیرساخت‌های موجود است.
لوب این استان به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار