استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،سید شهاب‌الدین چاوشی ابیان اینکه آگاهی از وضعیت دیگر افراد جامعه رسالتی همگانی است، افزود: خیران می‌توانند با ایجاد اشتغال برای مددجویان و رونق دادن به مشاغل خانگی آن‌ها را حمایت کنند این گونه اقدامات می‌تواند ضمن افزایش اشتغال در کاهش مشکلات جامعه نیز اثرگذار باشد.
کد خبر: ۵۷۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 08 March 2018
به گزارش تابناک سمنان استاندار سمنان ظهر پنجشنبه در پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری در محل میدان سعدی سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید برای سمت رسیدن همگان به وضعیت مطلوب اقتصادی باشد، ابراز داشت: دولت به دنبال رفع مشکلات مردم و پایان بخشی به فقر است بنابراین در این راستا باید سایر نهادها و مردم با کمک به افراد دارای معلولیت و ناتوان دولت را در پیش برد این هدف بهتر یاری کنند.
چاوشی بابیان اینکه مردم باید برای پایان دادن به مشکلات پشتیبان دولت باشند، ابراز داشت: دولت برای رفع نیازهای درمانی و انجام خدمات‌دهی بیشتر به نیازمندان تلاش می کند که نمونه بارز آن را می‌توان به طرح تحول سلامت اشاره کرد که از دغدغه درمانی مردم کاسته شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: بی شک نیازمندان بسیاری در جامعه وجود دارند که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند بنابراین مردم می توانند برای کاهش مشکلات آن‌ها را شناسایی و به نهادهای مربوط معرفی کنند تا مورد حمایت قرار گیرند.
استاندار سمنان افزود: بی شک باهم افزایی همه بخش‌های مختلف جامعه می‌توان به بهره مندی همه مردم از شرایط اقتصادی مطلوب کمک کرد بنابراین مراسمی نظیر جشن نیکوکاری فرصت خوبی است تا با بهره‌گیری از آن نیازمندان جامعه را از خدمات خوب بهره‌مند کنیم.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار