کد خبر: ۵۷۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 06 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از جام‌جم، چند شب پیش خانواده‌ای برای شرکت در جشن ازدواج یکی از اقوام به تالار عروسی در حوالی خیابان دماوند تهران رفتند.
با پایان جشن دختر خردسال خانواده کمی زودتر از مادرش از تالار بیرون آمد. او با دیدن خودروی عروس و داماد به سمت آن رفت. همان موقع مردی موتور سوار به بهانه پرسیدن نشانی به او نزدیک شد.
دختر خردسال همین که خواست به آن مرد نشانی را بگوید او دست‌هایش را گرفت و با انداختن ترک موتورش فرار کرد. صدای گریه‌های دخترک فضای خیابان را پر کرده بود. مادر سراسیمه به خیابان آمد و درجست‌وجوی فرزندش بود که ناگهان دید دخترش ترک موتور مردی غریبه است. با داد و فریاد بقیه را باخبر کرد. پدر کودک و چند نفر از مردان حاضر در مهمانی سوار خودرویی شده و کودک‌ ربا را تعقیب کردند که در جریان این تعقیب و گریز متهم فراری به خاطر سرعت بالایی که داشت، نتوانست موتور را کنترل کند و با خودرویی تصادف کرد. او با جا گذاشتن موتورسیکلت و دختر خردسال در خیابان، پیاده به فرارش ادامه داد که از سوی بستگان دختر خردسال دستگیر شد.
متهم دستگیر و با حضور گشت پلیس تحویل ماموران شد. آنها در بازرسی از متهم جوان، گردنبند طلای دختر خردسال را کشف و تحویل خانواده‌اش دادند. آدم‌ ربای سارق همراه خانواده شاکی به پلیس آگاهی منتقل شد .
متهم جوان گفت: مدتی است که با شناسایی دختربچه‌ها در خیابان طلاهای آنها را سرقت می‌کردم و با تردد در محله‌های شرق تهران مقابل تالارهای عروسی می‌رفتم و با دیدن دختران خردسال که مقابل در ورودی تالار ایستاده بودند، سمتشان می‌رفتم و به بهانه پرسیدن نشانی آنها را ترک موتور می‌انداختم و تا مسافت کوتاهی با خود می‌بردم و بعد از سرقت طلاهایشان آنها را در محله‌های خلوت رها می‌کردم.
با اعتراف متهم به سرقت‌های سریالی از دختران خردسال، او روانه بازداشتگاه پلیس شد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار