مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ،اسماعیل غنیان بابیان اینکه در سیاست های کاری به دنبال پیوند علم و صنعت هستیم، تصریح کرد: در استان سمنان تاکنون یک هزار و ۲۱۳نفر کارورز واجد شرایط در سامانه کارورزی ثبت نام شدند که برای جذب این افراد ۳۷۳ واحد پذیرنده نیز اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۵۷۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 05 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اسماعیل غنیان پیش از ظهر دوشنبه در یازدهمین کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه ۹۶درصد تعهد اشتغال طی سال جاری تحقق یافته است، ابراز داشت: اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد طی ۱۱ ماهه سالجاری ۱۰ هزار و ۳۶۵شغل است.
وی افزود: تعداد به کارگمارده شدگان در ۱۱ ماهه سالجاری دو هزار و  ۸۳۱نفر هستند، افزود: از این تعداد ۷۱ درصد مرد و ۲۹درصد زن هستند و همچنین از نظر تحصیلات ۶۴ درصد دیپلم و زیر دیپلم و ۳۶درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی را شامل می شوند.
غنیان با بیان اینکه باید به دنبال افزایش مهارت آموزی در قشر جوان باشیم، ابراز داشت: از تعداد به کار گمارده شدگان سال جاری ۶۲درصد آنان فاقد مهارت و ۳۸درصد دارای مهارت هستند.
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با ابراز اینکه تفکر پشت میز نشینی بدون مهارت امکان پذیر نیست، تصریح کرد: در این راستا به منظور افزایش اشتغال باید نسل جدید را به سمت افزایش مهارت آموزی سوق دهیم.
وی با بیان اینکه افزایش اشتغال و طرح های کار آفرینی در سطح روستاها با جدیت پیگیری می شود، افزود: واحدهای تولیدی مستقر دروستاها دارای مجوزهای صنفی تولیدی می توانند برای دریافت تسهیلات اشتغال روستایی اقدام کنند و از سوی دیگر  می کوشیم تا با تسهیل شرایط تسهیلات اشتغال را در سطح روستاها افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار